Pal Ostgard Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Skrevet Desember 25, 2014 Ett bilde hadde vært på sin plass uansett... Litt seint svar kanskje, men her er ihvertfall et bilde av noe av delene som er innkjøpt Jås reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Skrevet Desember 26, 2014 Blir jo kosejobb å montere dette Jepp ,skal bli deilig å endelig få den på hjula igjen.
E21noob Skrevet Januar 26, 2015 Skrevet Januar 26, 2015 Har akkurat bladd meg gjennom hele tråden din. Fy faen som du har stått på. Vurderer å begynne å ta den ene e21 min helt ned, men vet ikke om jeg tør når jeg ser hvor mye jobb som kommer til å dukke opp. Overegseth reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Skrevet Januar 27, 2015 Har akkurat bladd meg gjennom hele tråden din. Fy faen som du har stått på. Vurderer å begynne å ta den ene e21 min helt ned, men vet ikke om jeg tør når jeg ser hvor mye jobb som kommer til å dukke opp. Takk for det Var mye som dukket opp når jeg begynte å demontere ja..,bilen så faktisk helt grei ut før den ble plukket ned. Nå er heldigvis dritt jobben gjort og mye nye deler er kjøpt inn, så jeg håper å komme i gang snart så jeg får bilen på hjula igjen.
Pal Ostgard Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Har handlet en del og gjort en hel del i det siste faktisk,så skal få tatt noen bilder snart å komme med en oppdatering. BmwE30cab reagerte på dette 1
BmwE30cab Skrevet November 8, 2015 Skrevet November 8, 2015 Nå har du hatt en hel time på deg , hvor er bilda ?
Pal Ostgard Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Kan ta en liten mini oppdatering nå. Har fått satt sammen bakstillingen med nye foringer,lager,mansjetter,bolter osv. Har også laget bærearmene justerbare siden bilen skal senkes. Alt ble lakket opp med 2-komponent chassislakk før montering. Calipere er også overhalt med nye tettninger og støvmansjetter. tommyf, Dralle og Bimmerlorris reagerte på dette 3
Pal Ostgard Skrevet November 8, 2015 Forfatter Skrevet November 8, 2015 Nå har du hatt en hel time på deg , hvor er bilda ? Sånn BmwE30cab reagerte på dette 1
BmwE30cab Skrevet November 10, 2015 Skrevet November 10, 2015 Dette prosjektet er rått! Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet November 11, 2015 Forfatter Skrevet November 11, 2015 Har handlet inn litt nye deler også,så nå er det snart bare taket som ikke er byttet ut Har også fått satt sammen fjærbeina bak. Foran venter jeg på nye korte B8 Bilstein dempere,da Koed sendte meg B6 isteden for B8 som blir for lange ved 60mm senking. Dralle reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet November 18, 2015 Forfatter Skrevet November 18, 2015 Driver å sliter litt med å få riktige støtdemperene foran. Bestilte først Bilstein B8 Sprint av Koed,men fant etterhvert ut at det var B6 jeg hadde fått, og de blir for lange med 60mm senking. Fikk byttet til B8, men de er også feil da de er til 45mm fjærbein og 323i har jo 48mm.. Når jeg går i lista til Bilstein finner jeg bare B8 til 45mm fjærbein,men mener jeg har sett 323i med B8 på diverse forum. Er det noen som har vært borti dette eller vet noe om det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå