Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Tror det bare er nr 7 og 2x9 på tegningen du trenger.

3hck71xoywsv7c91mq6j.gif

Tror du jeg trenger nr7? ser helt strøkent ut under baksete innenfra,er bare rundt selve bolten under bilen det er råttent..Det ytre laget liksom..Er det bildet tatt ut fra den tyskland katalogen? Det bilde jeg fant manglet nr9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde er fra GS,hadde jeg vært deg ville jeg prest ut bolten og sandblåst for og sett hvor galt det egentlig er,har delebil du ev kan kutte ut i fra.Nr 7 er også det du ser under bilen nr 9 er bare forsterkningen som ligger over bolten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde er fra GS,hadde jeg vært deg ville jeg prest ut bolten og sandblåst for og sett hvor galt det egentlig er,har delebil du ev kan kutte ut i fra.Nr 7 er også det du ser under bilen nr 9 er bare forsterkningen som ligger over bolten

Ok,hele understellet skal sandblåses,så for se hva som blir igjen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt en økt i dag også.. Har skrudd ut soltaket,tatt ned taktrekket,tatt ned bremse/bensinrør+masse småtteri rundt om.Karosseriet er nå så å si tomt.Fant mere rust under baklampene og høyre innerskjerm bak..Lurer på om jeg skal sende bilen til syrebad,men er litt usikker. Er det noen som har erfaring med det? Priser,fordeler og ulemper? Her er noe bilder fra i dag.. srg6gx0q1h32yrzxhrwn.jpgve58inul0lo0vs57udhn.jpge9g5ilfg3x008503be6l.jpggbhoh3ofborwk4ewb5cu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fremover dette :D Syrebad er bra det,men du må isåfall ha den i et bad med grunning etterpå ellers er det liten vits.

http://www.bs-teknikk.no/ Det var her jeg lurte på å sende den,men ser ikke ut som de dypper den i grunning etterpå..

Fikk mail fra Bs-teknikk idag,de skal ha 18750kr for å ta karosseriet.. Da er det tillegg hvis man skal ta dører,koffert og panser. Blir ca.25tusen for alt sammen.. Var en del mer en jeg hadde håpet på,så mulig jeg dropper det da...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått laget karosserisnurre i helga.Kjøpte to motorstativer på Biltema, også hadde jeg noe firkantstål liggene.Ble noen timer med kapping og sveising,men ble fornøyd.. Traff bra på balansepunktet,så snurre den lett rundt alene.Her er noen bilder..0znq7j1r2v2r0qh2z8xe.jpgswtj6dhzewt1ca0739ee.jpg71vtlgpeor6knyxm3ejc.jpgBlir mye bedre og sveise rust nå ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. :) Ulempen med syrebad er vel at stålet blir tynnere over hele karosseriet, ergo svakere? BD Racing sendte vel inn sitt karosseri til syrebad, så han vet vel litt mer, samt en pris. Stå på. :)

Ja, vi sendte inn karosseriet vårt til syrebading.. alt av rust forsvant, og det ble heeelt sjef å sveise rust 8) det med at stålet bli tynnere er jeg ikke sikker på, tviler litt egentlig.. ver noen steder hvor grunninga fortsatt hang, men det var bare å gå over med pussemaskin de få stedene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...