Gå til innhold

Bakovervendte barneseter i E61

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at skinnen lå helt nedpå gulvet når jeg sjekket i dag, men får sjekke igjen.

Tok et sett av de dingsene fra Biltema med meg i dag også, og de virket litt mer solide ut enn det jeg fikk inntrykk av på bildet, så får se hva jeg ender opp med.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg fikk inntrykk av at skinnen lå helt nedpå gulvet når jeg sjekket i dag, men får sjekke igjen.

Tok et sett av de dingsene fra Biltema med meg i dag også, og de virket litt mer solide ut enn det jeg fikk inntrykk av på bildet, så får se hva jeg ender opp med.

Har akkurat samme utfordring som deg. Hva endte du opp med?:)

Skrevet

Ved nærmere sjekk var det nok ikke centimetere klaring mellom teppe og skinner, snarere millimetre. Men du får lirket enden av stroppene under skinnene. Stikk enden med løkke under skinnen framfor bakre skrufeste for skinnen. Stikk andre enden av stroppen gjennom løkken, og du har en enkel og sikker løsning på problemet.

Skrevet
Ved nærmere sjekk var det nok ikke centimetere klaring mellom teppe og skinner, snarere millimetre. Men du får lirket enden av stroppene under skinnene. Stikk enden med løkke under skinnen framfor bakre skrufeste for skinnen. Stikk andre enden av stroppen gjennom løkken, og du har en enkel og sikker løsning på problemet.

Funka bra å gjøre det på den måten. Takk for tipset! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...