Gå til innhold

Vinduene åpnet seg selv i natt..

Joachim00
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg låste bilen etter en kjøretur, gikk inn og la nøkelene på kjøkkenbenken (vindu og bilen står rett utenfor).

I dag til morran, når jeg skulle starte bilen for å reise på jobb, så ser jeg begge vinduene foran er halvveis nede.

Jeg vet nøkkelen min har en funksjon som gjør at jeg kan ta rutene ned halvveis første gang jeg holder inne lås-opp-knappe , og hvis jeg holder den inne igjen, går de helt ned. God funksjon om man glemmer lukke rutene og er en 10-15 meter vekk.. :D

Men det jeg lurer på her, er om batteriene i nøkkelen min begynner å bli dårlig? Elektroniske ting leker jo ofte av seg selv når de begynner å dø ut...

Vil helst slippe dette en dag det snør/regner :P hadde egentlig bare flaks i kveld! Også med GPS og lommebok ...

Tror dere det hjelper å få bytta ut batteriet bare?

Hva tar BMW for batteriskifte? Selv om jeg burde klare å lodde et nytt et inni der selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme "problemet" på min bil, en dag det snødde 15 cm. Men min bil hadde alle vinduene helt åpen og takluka!

Feilen var at jeg hadde kommet borti knappen på nøkkel når jeg hadde holdt på å bytte dek på en annen bil, da lå nøkkelen i lomma.

Tror ikke at nøkkelen har holdt på med noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bryter i nøkkelen og ikke en sånn "touch" bryter om du forstår hva jeg mener.

Så den kan ikke gjøre noe med det uten å ha kontakt, inni bryteren altså.

Det blir vel det samme som at en lysbryter i huset skal slå av og på lyset.

Det kan jo være noe kødd med grunnmodulen eller bryterpanelet i døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...