Gå til innhold

Felger til E87

fredrikt
 Share

Anbefalte innlegg

Du må selvsagt ha 18- eller 19-tommere!. Jeg synes ofte at originalfelger ser best ut. Selv har jeg 208M, men de er så vanlige at det blir litt kjedelig. Av de andre 18-tommerne er 264M en av mine favoritter. 19-tommere leveres ikke originalt til E87, men det finnes andre BMW 19-tommere som passer, bl.a. CSL-felgene (135M, men du må bruke framfelger rundt om, bakfelgene stikker på utsiden). Jeg synes CSL-felgene gjør seg godt på E87.

18-tommere går til nød med M-senk, mens 19-tommere krever mer for ikke å se traktor ut.

Ser ut som det er litt å tjene på å kjøpe originalfelger fra http://www.alloywheelsdirect.net/, men jeg vet ikke om de er seriøse.

Det er jo en del å velge mellom uoriginalt også, men veldig mye av det som tilbys har litt for lite innpress til E87, så du havner fort på grensen med tanke på subbing i hjulbuene.

264M, 18"

gcxw9pio7amtsuzrc2e7.jpg

135M, 19"

hihul9tvgpm7huybpot8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bredde og innpress har du mikke?
Her er min med 19" CSL`er..

Dæven, den var fin! Hva slags senk har du? Er bilen svart eller mørk grå?

245-30-19 ET45

Bare original M-sport, 10-15mm?

Den er nok grå, sparkling graphite metallic..

Samme farge som min, da. Da er det kanskje håp for meg og. :)

Jeg trodde man måtte ha mer enn M-senk på 19-tommere, men din ser jo helt knall ut.

ET45? Betyr det at det ikke er originale BMW-felger? Hvilket fabrikat er det? Er det 8.5 tommer bredde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...