fredrikt Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Noen som har forslag på noen ålreite sommerfelger til 1-serien? Tenkt litt på M6, men syns de er litt "brukt" opp.. Har sett litt på CSL felger å, men vet lissom ikke helt Gjerne bilder på bil å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 disse passer bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Er ikke det de CSL felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Du må selvsagt ha 18- eller 19-tommere!. Jeg synes ofte at originalfelger ser best ut. Selv har jeg 208M, men de er så vanlige at det blir litt kjedelig. Av de andre 18-tommerne er 264M en av mine favoritter. 19-tommere leveres ikke originalt til E87, men det finnes andre BMW 19-tommere som passer, bl.a. CSL-felgene (135M, men du må bruke framfelger rundt om, bakfelgene stikker på utsiden). Jeg synes CSL-felgene gjør seg godt på E87. 18-tommere går til nød med M-senk, mens 19-tommere krever mer for ikke å se traktor ut. Ser ut som det er litt å tjene på å kjøpe originalfelger fra http://www.alloywheelsdirect.net/, men jeg vet ikke om de er seriøse. Det er jo en del å velge mellom uoriginalt også, men veldig mye av det som tilbys har litt for lite innpress til E87, så du havner fort på grensen med tanke på subbing i hjulbuene. 264M, 18" 135M, 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Performance felgene ser da flott ut. Min gamle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Her er min med 19" CSL`er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Hvordan bredde og innpress har du mikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Her er min med 19" CSL`er.. Dæven, den var fin! Hva slags senk har du? Er bilen svart eller mørk grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Her er min med 19" CSL`er.. Go for it Fredrik Ble smooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Jeg hadde gått for performance-felgene.. Og helst disse! men begge varianter er kule.. Drømme-E87en min skal bli slik som denne bare i sort..og med 2dører/E81 kremt...vet ikke helt om de hjulene er de riktige... er disse iallefall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvordan bredde og innpress har du mikke? Her er min med 19" CSL`er.. Dæven, den var fin! Hva slags senk har du? Er bilen svart eller mørk grå? 245-30-19 ET45 Bare original M-sport, 10-15mm? Den er nok grå, sparkling graphite metallic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvordan bredde og innpress har du mikke? Her er min med 19" CSL`er.. Dæven, den var fin! Hva slags senk har du? Er bilen svart eller mørk grå? 245-30-19 ET45 Bare original M-sport, 10-15mm? Den er nok grå, sparkling graphite metallic.. Samme farge som min, da. Da er det kanskje håp for meg og. Jeg trodde man måtte ha mer enn M-senk på 19-tommere, men din ser jo helt knall ut. ET45? Betyr det at det ikke er originale BMW-felger? Hvilket fabrikat er det? Er det 8.5 tommer bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Må kanskje opp på 19" nå da Hadde egentlig tenkt 18" men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå