Gå til innhold

Bilimportørene vil redusere engangsavgift med 25 prosent

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er en av de som syns det er sykt at det er billigere å reise med fly til sør-europa til samme pris som det koster for en Kr.sand -Trondheimstur. Det er GALskap. Og en gigantisk og arrogant feilprioritering ovenfor alle som ikke har kanonbra kollektivtilbud i Norge. Litt på samme linje som å sende nødkonvoi til u-land, og det sitter gamle å fryser fillene av seg her hjemme. Det gjør meg så forbannet at jeg ikke vet hvor jeg skal starte..

Jeg har begynt å lure på om dette også er en form for norsk uhjelp:

r2x0ie89sr7twnta3hfa.jpg

Skal vi se; selge norsk kraft for en slikk og ingenting om sommeren, kjøpe rådyr kraft fra Sverige når vi selv sitter og fryser.

Greit nok å hjelpe dem som har det vanskelig, men jeg visste ikke at svensker var dem som led mest nød? :shock:

Skrevet
Ta f.eks en ferrari 485,

Nei, jeg vil ikke ta en Ferrari som eksempel. :shock:

Vanlige folk i Norge er blant dem som betaler Europas høyeste moms.

Vanlige folk i Norge betaler en av Europas høyeste bilavgifter.

Vanlige folk i Norge kjører antagelig på Europas dårligste veier.

Når vanlige folk i Norge omsider får kjøre på en ny vei - som, la oss innse det, ikke er bedre enn den veien man burde hatt for flere år siden - så må man betale bompenger i flere tiår, gjerne 50-70 kroner for hver gang man bruker den.

Det vil altså si at vanlige folk i Norge har betalt flere ganger for noe de ikke får, og når de endelig "får" veien, må man betale den en gang til.

Og attpåtil skal vi føle sympati med Ferrarikjøpere og hvordan de har det - tuller du, eller? :lol:

Skrevet
Ta f.eks en ferrari 485,

Og attpåtil skal vi føle sympati med Ferrarikjøpere og hvordan de har det - tuller du, eller? :lol:

valget av bil falt på ferrari av den grunnen til at slike biler er de enkleste eksemplene å se, tallene er jo mye høyere/lavere på slike biler kontra den ordinere passat osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...