Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bil nr. 1 (E46) er i alle fall overpriset. En bil med skraper og småbulker som har Ac som ikke funker er ikke verd mer enn 60.000 etter min mening. Jeg kjøpte nettopp en 523iA produsert høsten 97 for 83000,- Den var bare kjørt 130.000 dokumenterte km og kun hatt en eier. Automatisk klima, Ryggesensor, el.skinn med minne, regnsensor, alarm, Xenon, Cruise control, servotronic, Rustfri, Noen veldig små riper utvendig og strøken innvendig. DET er mye bil for pengene.

Skrevet

av de bilene du har gitt ut link til er det alternativ 1 som gir deg mest for pengene, men du finner jo mye annet bra på finn som er billigere og du får mere for pengene for da ;)

Skrevet

Av de der ville jeg definitivt gått for alt 2. Mange som kommer til å protestere nå men jeg synes det ser ut som den er bedre vedlikeholdt, penere, og samtidig innehar et bra utstyrsnivå. Det var min mening :)

Skrevet

Begge to var overpriset i mine øyne!

E36en ser jo fin ut... men tviler på den ser like fresh ut i virkeligheten! 110000kr er mye for en gammel e36..

E46en hadde jeg ikke gitt over 75000kr for... dvs jeg hadde ikke kjøpt noen av de i det hele tatt..!

Skrevet
Begge to var overpriset i mine øyne!

E36en ser jo fin ut... men tviler på den ser like fresh ut i virkeligheten! 110000kr er mye for en gammel e36..

E46en hadde jeg ikke gitt over 75000kr for... dvs jeg hadde ikke kjøpt noen av de i det hele tatt..!

enig der.. ville ikke gått for noen av de 2 alternativene... kanskje til halv pris :)

Skrevet

Begge disse bilene var såpass overpriset at jeg har ikke hadde kjøpt noen av dem- om det var de eneste bmwene i det hele tatt.

Jeg tror du må bruke litt mer tid, samt prøvekjøre noen biler før du bestemmer deg. Du får også en ganske grei e39 til 110 000.. Selvom prisen "Kjell Z3" gav for sin 523, trolig er 10-15 000kr under markedsverdi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...