marius_m535_90 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 passer 3 serie grenrør i 5 serie e34? MV selger noen nå lurte på passer dette omhverandre? marius østby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Passer ikke overens nei, hverfall er det forskjelliog på E46 og 39 så kanke tenke meg at det er noe forskjell fra E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Er ganske lett å få dette til å passe såfremst det er ett grenrør fra E36 eller E39. Jeg gjorde dette på min gamle 520i, var bare en kvelds arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Er ganske lett å få dette til å passe såfremst det er ett grenrør fra E36 eller E39.Jeg gjorde dette på min gamle 520i, var bare en kvelds arbeid Definer ganske lett? Er ikke alle som har mulighet til å sveise og shit om det er det som må til... Men hva måtte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Må kappe av flensene fra org eksosanlegg, kappe litt av "downpipene" og så er det bare å justere det inn med håndmakt og ett par skjøtemuffer imellom Såfremst man har tilgang på vinkelsliper og sunn fornuft er ikke dette noe problem Tett blir det også om man husker å smøre muffer og eksosanlegg med pasta før man monterer det sammen og setter klemmer over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå