Gå til innhold

Info om denne BMW 3-serie AC SNITZCHER??

CaS
 Share

Anbefalte innlegg

Kontakt selger å få han til å sende dokumentasjonen fra AC Schnitzer på ombyggingen, uten de er dette en vanlig E46 med AC Schnitzer dill satt på av hvemsomhelst.

FULL AC SNITZCHER

- Motor-tuning, Sportsundersell, bremser, utvendig stayling, facelifte, eksos og noe invendig stayling! Følger med masse TUV papirer. ALT er gjort på AC Snitzcher sin fabrikk i Tyskland!

Dette skriver han jo i annonsen, så hva av dokumenter er det da jeg skal spørre etter? Er litt grønn når det gjelder akkurat dette;P Mener du/dere at bilen i såfall er verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke denne mystisk billig?

Ja ,derfor jeg lurte litt også. Så jeg ville høre om noen kanskje kjente til han og bilen. God jul folkens:)

Kjenner eiern ganske godt, men bilen vet jeg egentlig lite om. Han har vel hatt den etpar år tror jeg og er helt klart av typen som tar vare på biler og pleier de som man bør.

Ville ikke vært skeptisk til å handle med ham eller til det han sier om bilen.

-K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,derfor jeg lurte litt også. Så jeg ville høre om noen kanskje kjente til han og bilen. God jul folkens:)

Kjenner eiern ganske godt, men bilen vet jeg egentlig lite om. Han har vel hatt den etpar år tror jeg og er helt klart av typen som tar vare på biler og pleier de som man bør.

Oki, men det er jo bra noen her inne kjenner til selger. Sjekket når den skulle på eu godkjenning og da stod det at den var avskiltet men han sa til meg at den skulle godkjennes nå den 27 desember. Men veit du noe om bilen i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjør ikke det. Går ut fra at det han sier om bilen stemmer, og jeg kan ikke tenke meg at han sjøl har mekka på bilen og lagd rare løsninger som dukker opp etterhvert.

Men jeg kan jo selvsagt ikke garantere hverken det ene eller det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-K

Så du tar ansvar når det viser seg at det er bare en masse dilldall? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...