CaS Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Hei, lurer på om det er noen som kjenner til denne bilen og han som selger denne?Er på utkikk etter en sådan bil, men veit ikke hvordan den er og med tanke på at det er fikset diversse ting fra AC S . Håper noen har noe info om denne bilen her inne. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25196551 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Kontakt selger å få han til å sende dokumentasjonen fra AC Schnitzer på ombyggingen, uten de er dette en vanlig E46 med AC Schnitzer dill satt på av hvemsomhelst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Kontakt selger å få han til å sende dokumentasjonen fra AC Schnitzer på ombyggingen, uten de er dette en vanlig E46 med AC Schnitzer dill satt på av hvemsomhelst. FULL AC SNITZCHER - Motor-tuning, Sportsundersell, bremser, utvendig stayling, facelifte, eksos og noe invendig stayling! Følger med masse TUV papirer. ALT er gjort på AC Snitzcher sin fabrikk i Tyskland! Dette skriver han jo i annonsen, så hva av dokumenter er det da jeg skal spørre etter? Er litt grønn når det gjelder akkurat dette;P Mener du/dere at bilen i såfall er verdt pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Er det 5 utblås bak ? :S eller ser jeg feil nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Er det 5 utblås bak ? :S eller ser jeg feil nå ? Ja du ser nok veldig feil der gitt.. Det er sluket du ser på det ene bildet der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Var ikke denne mystisk billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Var ikke denne mystisk billig? Ja ,derfor jeg lurte litt også. Så jeg ville høre om noen kanskje kjente til han og bilen. God jul folkens:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Var ikke denne mystisk billig? Ja ,derfor jeg lurte litt også. Så jeg ville høre om noen kanskje kjente til han og bilen. God jul folkens:) Kjenner eiern ganske godt, men bilen vet jeg egentlig lite om. Han har vel hatt den etpar år tror jeg og er helt klart av typen som tar vare på biler og pleier de som man bør. Ville ikke vært skeptisk til å handle med ham eller til det han sier om bilen. -K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Var ikke denne mystisk billig? Ja ,derfor jeg lurte litt også. Så jeg ville høre om noen kanskje kjente til han og bilen. God jul folkens:) Kjenner eiern ganske godt, men bilen vet jeg egentlig lite om. Han har vel hatt den etpar år tror jeg og er helt klart av typen som tar vare på biler og pleier de som man bør. Ville ikke vært skeptisk til å handle med ham eller til det han sier om bilen. Oki, men det er jo bra noen her inne kjenner til selger. Sjekket når den skulle på eu godkjenning og da stod det at den var avskiltet men han sa til meg at den skulle godkjennes nå den 27 desember. Men veit du noe om bilen i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Nei, gjør ikke det. Går ut fra at det han sier om bilen stemmer, og jeg kan ikke tenke meg at han sjøl har mekka på bilen og lagd rare løsninger som dukker opp etterhvert. Men jeg kan jo selvsagt ikke garantere hverken det ene eller det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timas Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Bilen ser jo veldig fin ut den. Bare synd han har klart å stave AC Schnitzer feil intet mindre enn fire ganger i annonsen. Nok til å trekke ned helhetsinntrykket for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Var ikke denne mystisk billig? Ja ,derfor jeg lurte litt også. Så jeg ville høre om noen kanskje kjente til han og bilen. God jul folkens:) Kjenner eiern ganske godt, men bilen vet jeg egentlig lite om. Han har vel hatt den etpar år tror jeg og er helt klart av typen som tar vare på biler og pleier de som man bør. Ville ikke vært skeptisk til å handle med ham eller til det han sier om bilen. -K Så du tar ansvar når det viser seg at det er bare en masse dilldall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Ingen andre som kanskje veit noe om denne bilen, skal vist på eu godkjenning nå og da kunne han sende papirer på det, hva syns dere om bilen her inne? Er den verdt pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 bump Verdt pengene synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Prut litt på den.120,000 kr er ok.Bilen var jævlig skitten baki bagasjerommet.Utenom det så er det litt mye km stand på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå