ZhilleN Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Her kan du legge inn innlegg når du koser deg! Med en dram, kjerringa, venner, fin film osv. Nå koser jeg meg med en skikkelig god juleakevitt, gammal Oppland god jul!! Moderatoredit (R Andersen); Vi har både tulle- og skål-tråden til dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 At det går ann og kose seg med akevitt ?? XD OnT: Koser meg forran tv`n med lapton`n på fanget =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Aalborg akevitt her Liker veldig godt julegavene og hehehe ^^ Fikk faktisk en 1:30 skala modell av E60 M5 i Titansilber... Og litt annet som jeg prøvde legge ut et bilde av som jeg virkelig likte da det matcher bilen litt, fikk en sånn lenke til å ha på håndleddet, men fikk ikke sendt via bluetooth til maskina Kose seg med akevitt er fint det Tegn på klasse haha eller det var kanskje brandy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Og kose seg med juleakevitt er godt! Har også en Jon bertielsen som skal tømmes, koselig og sitte og smake litt, og høre det knitrer i peisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Koser meg med familien og masse god mat og digg, og med tanken på at når jeg våkner i morgen ligger det en ny haug med gaver foran senga, bursdagsgaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Koser meg med familien og masse god mat og digg, og med tanken på at når jeg våkner i morgen ligger det en ny haug med gaver foran senga, bursdagsgaver Din dust jeg og vil ha 2x gaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Koser meg med en Heineken, det har jeg faktisk gjort i hele dag. Klarte å få ned 8 pils før julekvelden var over, godt fornøyd med det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Jeg koser meg med råning, damer, festing og store maskiner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Ikke for å være partypooper her nå, men burde ikke denne vært i "Annet bil og motorprat"? Ikke bilder/filmer tråden.. Vel vel, jeg koser meg når jeg kjører bil! Med fint vær, god musikk og full tank. Lite som slår det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Jo.. vet du hva, denne må flyttes til annet bil og motorprat, var i form i går når jeg skulle lage denne tråden, så ble her da.. Beklager det.. I dag skal jeg kose meg med masse filmer på tven, familie og venner, og GT5 blir det sikkert litt av, så for vi se hva tiden bringer senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Kjekt med bilder av hva man koser seg med. Mat/drikke/damer for eks ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Jepp, sant det Mads, bare slenge ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg