kvammis Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Fikk en stor pakke fra nissen i danmark (koed)
Robin L Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 julegave til bilen måtte jeg kjøpe selv i år, og jeg klarte ikke å spare det til jul ble ett m5 ratt, og dørhåndtak med lys i til meg
Jørgen Lie Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Sorte nyrer til E91`n av kjæresten Samt stativ til kameraet som jeg kan ta maaasse bilbilder med! OG cash, som jeg kan bruke på bilene.
BlueM Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Fruen ga billetter til Top Gear Live i Spectrum til fadern og meg. Jeg må ha vært snill i år. Heheheheh
Eksos Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Fikk ett stort bahco verktøysett, og skrutrekkere ifra stanley, kjekt å ha
heatstroke Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Musematte med stort BMW logo, caps med BMW logo, kortholder med BMW logo og t-skjorte med BMW logo!
Tor-Einar93 Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 fekk ein spade og føstehjelsskrin! so slekte forvente at eg ska i grøfte! God jul!
Flextron Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Bmw badehåndkle, Største verktøy kofferten til biltema. m-pedalsett, og crome ringer til instrumentene, og et Polk frontsett.
Reset Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Jeg fikk spandert både topgear live bilett, samt flybilett tur/retur av dama Så fikk jeg cash som jeg kan bruke på bilene! Det var vell det nermeste.. =)
Sid Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 fekk, Frontlykter til E30'en "Angel Eyes" sort ( DE design) og meg og faren min fekk top gear biletter og penger
DanielMK Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Poleringsmaskin Meguiars Ultimate Compund og water magnet Massasje-matte til bil Svamper Whistler laser/radar varsler, ein fantastisk dings (men dog ulovlig..) Isskrape med kost edit; oi, glemte det største : Fikk nye piggdekk (hakkapeliitta 7) av bestefar .. Kjørte på noen gamle slitte piggfrie dekk, og det har han tydeligvis fått vite om.
///MoePower Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Fikk poleringsmaskin, microfibervott, microfibersvamp og diverse andre microfibergreier. Så fikk jeg en nøkkelring med BMW logo på og ett bilspill. Hvis nitrobiler teller som bilrelatert, så fikk jeg 1 gallon med nitro fuel til den.
Bjorni92 Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Bmw badehåndkle, Største verktøy kofferten til biltema. m-pedalsett, og crome ringer til instrumentene, og et Polk frontsett. Jeg vil også ha badehåndkle!! Hør hvor de fikk tak i det!
Kny Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Fikk snowboardfester til takstativet mitt og dekkposer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå