Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Haha, du må snart kjøpe Braathallen for å få plass til alle e28`ene dine, Halfdan Spenstig det der da..
H_Vatn Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Haha, du må snart kjøpe Braathallen for å få plass til alle e28`ene dine, Halfdan Spenstig det der da.. hehe.. ja jo.. skulle hatt litt større plass. men 535en er bruks hulk med sperre så den tåler og stå ute schulzen får vi se hva som skjer med;) blir vel stående og forfalle litt til før jeg får tid til og pusse opp den sikkert. men jeg har den hvertfall nå sånn at jeg kan begynne så smått.
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Du får komme utover hit med den, har plass på låven til en slik herlighet jeg Tørt og fint! Bevoktet 24/7...
Maloi Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Gratulerer med nye biler iallefall!! selge 0021 felga dine?
H_Vatn Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Bilder??? har ikke tatt noen bilder enda faktisk Gratulerer med nye biler iallefall!! selge 0021 felga dine? takk takk! rondell hjula solgte jeg i februar tror jeg det var;) mvh
Mjørgen Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 faen he du fått tak i Schulz?? D kunna i virkelig tengt me. holdt på å kjøpe en en gang men vart forsein:( du fe sei fra vis du ska selge den en gang.. i kjøpe tvert!!!
Larsinnj Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Hvordan er det med rust på denne da? Mener å ha lest at disse ruster ut av en annen verden, da det ikke er original BMW, men at de er lagd på lisens av en privatperson. Fyr opp bilder av herligheten.
635csi Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Blir det f.eks. 8,5x17" AC Schnitzer rundt om på den Schulz`n din etterhvert da Halfdan?
H_Vatn Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 faen he du fått tak i Schulz?? D kunna i virkelig tengt me. holdt på å kjøpe en en gang men vart forsein:( du fe sei fra vis du ska selge den en gang.. i kjøpe tvert!!! ja:) fikk taki en til slutt var i trheim og henta den i går. denne tror jeg nok ikke blir solgt. men skal si fra om jeg vurderer det:) Hvordan er det med rust på denne da? Mener å ha lest at disse ruster ut av en annen verden, da det ikke er original BMW, men at de er lagd på lisens av en privatperson. Fyr opp bilder av herligheten. det er ikke det værste jeg har sett! det er schulz automobile som har bygd disse bilene de har egetchassinr osv BILDEEEEER!!! :D PICS! blir vell en dag:) Blir det f.eks. 8,5x17" AC Schnitzer rundt om på den Schulz`n din etterhvert da Halfdan? det hadde vært rått!
Arild G. Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Blir det f.eks. 8,5x17" AC Schnitzer rundt om på den Schulz`n din etterhvert da Halfdan? det hadde vært rått! Go for it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå