Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe.. tja. for og si det slik så blei ikke schulzen stående litt lengre. men den er snart ferdig. holder på og sveis rust enda;) sparklinga har begynt fargen er bestemt og lakken har kommet;) har leid lakk boks til onsdag! så forhåpentlig vis snakkes vi på gs treffet på bud den 4 juni;)

et bilde a hvordan den sto!

224679_10150193381916870_560336869_6777267_1220668_n.jpg

alt blur nytt av understell bremser rør motor osv.. mye nytt blekk og 3 delte hjul;)

Vil takke blækkbankarn noe jævlig for hjelpen jeg har fått så langt! stor takk te geirove og alle de andre som har hjulpet meg med overhauling!

mvh

Skrevet

Du greide ikk å holde dette "hemmelig" lengre nei, hehe :wink:

Blir jo en høydare på Bud dette dersom dere kommer i mål. Imponerende innsats hvertfall, det skal dere ha :applause:

Skrevet
Du greide ikk å holde dette "hemmelig" lengre nei, hehe :wink:

Blir jo en høydare på Bud dette dersom dere kommer i mål. Imponerende innsats hvertfall, det skal dere ha :applause:

ligger ganske godt ann så var det litt mas både her og der etter bilder av schulzen så måtte bare legge ut et bilde.. gleder meg til den er klar ja;) skal bli godt og begynne og montere litt igjen snart;)

Skrevet
Blir det f.eks. 8,5x17" AC Schnitzer rundt om på den Schulz`n din etterhvert da Halfdan? :wink:

det hadde vært rått!

Go for it 8)

hb9r7z21sz765s0858w4_thumb.jpg

det blei rått det;)

IMG_4942.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...