NicklasFS Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 stemmer det. ligger egentråd her om den nå foresten. ok, mener at det var noe kjent med den
Iv3rs3n Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Da va det vel på tide med update fra min side her. Driver nå for tiden med oppussinga av "m5" e28'en min. To do liste er [x]rustsveising [x]bort med antenne [x]skifte gåen kanal v.side []bytte nedre bakplate []fjerne reservehjulsbrønn ? []syregrunning []nye skjermer fram [x]karosseribeskyttelse under karosseri []komplett nytt forstillings kit []justerbart casterstag bak []tårnavstiver bak []hellakkering []overhale M10Turbo motoren []fuelcell []044 bosh pumpe []shadowline baklykter []shadowline pyntelister []reparere skade på recaro førerstol []svart taktrekk []datasprut MSII []bytte til svart helmatte innvendig (nå blå) []bytte til svart midtkonsoll [x]4-punktsseler bortlånt til Morty999 Lite stemingsbilde fra hvordan den så ut Blir ei lita stund til neste kjøretur.
Kjakan Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Feit vogn Likte planane He shadowline lykte om du e interresert
Iv3rs3n Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Feit vogn Likte planane He shadowline lykte om du e interresert takk har liggende et par baklykter selv, men takk lell
Dralle Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Håper baklyktene er det eneste som blir shadowline på denne bilen her edit: så på to-do-listen din at det ikke var det... jaja.. folk har forskjellig smak
Pedi Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Hvorfor kaller du den M5 egentlig? Har gått glipp av noe her jeg, tror jeg....
Morty999 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 er vell fordi den har m5 styling det.. kaller det jo bare "m5"
Pedi Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 er vell fordi den har m5 styling det.. kaller det jo bare "m5" Kalles vel heller "M-Tech" da??
Haakjin Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 er vell fordi den har m5 styling det.. kaller det jo bare "m5" Kalles vel heller "M-Tech" da?? Det er ikke M-tech Styling. Det er M5 look, altså orginal med vinge og m5 leppe Derfor er det ''M5''
BMW E30 325 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 er vell fordi den har m5 styling det.. kaller det jo bare "m5" Kalles vel heller "M-Tech" da?? nja, M-tech er vel heller det som m535en har.
Pedi Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 er vell fordi den har m5 styling det.. kaller det jo bare "m5" Kalles vel heller "M-Tech" da?? nja, M-tech er vel heller det som m535en har. Jeesus! Fordel å se på bildet en gang til før en kommenterer ja... Satt i tlf med kjerringa og kommenterte dette, og der og da innbilte jeg meg at det sto full M-tech på den - Men den bilen jeg såg for meg, er jo en annen hvit her inne.
Iv3rs3n Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Litt fram å tilbake anngående "m5" her, men tror du fikk svar på det pedi.. Får vel oppdatere litt Her motoren på vei ut: Dro bilen til jobben til H_vatn, brukte steemer oppi motorrom for å gjøre mest mulig rent, samt hjulbuer og under som man kom til, bak lister m.m.. Greit å ha et helt rent utgangspunkt Ble jo faktisk reint også.. Har ikke noe før bilde men, dere skjønner dette med hvit bil og motorromm Til min store nedtur fant jeg dette bakom kanalen, spakkel, sølvtape og byggskumm..
Iv3rs3n Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Skrevet Juni 29, 2011 En hel masse demontering, tatt ut plata på torpedovegg, så smått prøvd å matte ned bilen, frontruta er tatt ut for å ta rust på den typiske plassen nederst i venstre hjørne på førersiden.. Totalt ribbet Fikk kappet ut resten av den gamle kanalen og fjernet all byggskummet Å kunne begynne tillpassinga av den nye kanalen. Noe tilpassing i enden Siden karosseri kanten som org kanal var punktet på også var bortrustet laget jeg denne ny Litt nærmere titt, et lag med syregrunning over sveiseskjøten Dette har jeg ikke dradd helsveis med, startet med punkting med gode mellomromm, osv mellom dem punkta igjen osv osv til punktingen var heelt tett Er ikke så flink med sveiseapparatet bare så det er sagt.. Men ble ganske fornøyd med resultatet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå