Gå til innhold

APedersen's 525ixt - Update 1.Post - Ferdig - Solgt

Lakkere felgene svart? (s.3)  

12 stemmer

1. 1. Lakkere felgene svart? (s.3)

• Nei
      8
    • Ja
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sant! :) Må vel bare prøve å tette radiatoren, koblingene til oljekjølinga er nok sikkert bare ikke helt på eller som du sier at en o-ring ikke er helt på, og ja, er litt rart at temperaturen holder seg på midten :P

• 4 weeks later...
  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var på dumpen i bodø i går å fikk plukka ut en strøken kjørecomputer fra en 520ia som passer, er vel forskjellig etter om det er M20 eller M50 motor f.eks, den andre jeg hadde var 14pins fra en med M20 og denne har 18pins og er fra en med M50 :)

zvew51.jpg

Tok med kontakten som jeg hadde ødelagt på den forrige til viftereguleringa, hadde ikke avbiter så fikk ikke alle ledningene helskinna ut, to stk må jeg lodde :P

1553orc.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå har jeg endelig funnet radiator, fra sandnessjøen bilopphøgger for 1000,- + oppkravsgebyr og frakt :D Så når den kommer i neste uke er bilen komplett bortsett fra lakkering av sidene, når det er gjort er bilen dønn strøken :D

EU godkjent, interiør ser ubrukt ut, alt fungerer som det skal og ingen ulyder eller noen ting :D

Skrevet

Hehe ja, førstebilen min det :D Kjøpte den kræsja hvis du ser på første sia, har gjort en god del med den :P Skal ta noen bedre bilder idag av hvordan bilen står nå, ser bedre ut enn på første siden :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Har vært slappt her også på en stund, men radiator er montert på bilen, kjølesystemet er lufta og bilen fungerer som bare det :) Denne radiatoren var en del større enn den gamle, han på bilhopphøggeren sa det var til samme bil og modell, mulig jeg må ha missforstått at kanskje det var til en TDS, men den fungerer som bare det, og større er jo bedre enn mindre! Jeg måtte fjerne original festene ellers fikk jeg ikke plass, men den kunne faktisk ikke passa bedre enn den gjør :)

Bytta nettopp batteri og skal legge om på søndag til vinterdekk, så skal jeg ha prøveskilt på den på mandag da E38'en skal på EU-kontroll :P Da skal jeg samtidig dra til en lokal lakkerer å høre på pris for å lakkere dørene som da er det siste som gjenstår på bilen, bilen er faktisk dønn strøken bortsett fra det og er litt spent på hva bilen er verdt, fordi jeg blir nok nøtt å selge denne snart :(

Legger selvfølgelig til bilder :D

Spørs bare om den trenger en motorvask også :P

2iuf9zc.jpg

Siden radiatoren var litt for høy og bred, måtte jeg bytte ut en slange og slangeklemmer :)

213gffb.jpg

mu9vd.jpg

v4tp9x.jpg

351ip9i.jpg

Interiøret er helt strøkent, bortsett fra at det er litt støvete og at dekslene til der du fester beltet ikke er satt på, men du ser dem ligger der :)

904tmr.jpg

j7cbi8.jpg

2lkcti8.jpg

1iiiw1.jpg

8vpy88.jpg

1idb8x.jpg

30xcwg9.jpg

Skrevet

Hehe, alt er vårt bortsett fra den røde gamle vannscooteren, vi har en hvit løpskjørt waverunner 1200 :D

Den blå er en 1956 Chevrolet Stepside med corvette og camaro understell, og nybygd motor som aldri har vært starta, skal være 500hk :D men den har stått en stund :P Samme med Mustangen, skal byttes fra 289 til 302 motor pga feil med kjølinga på 289'n :P

Skrevet

Hehe, takk takk :) Men det er meeeeeget mye rot og ting man kan kaste, men har jo vinterferie nå i 10 dager, så skal ta en dag i uka som kommer å rydde og vaske litt :D Den andre garasjen er jo litt finere hvor 745'n står om natta, men den er også litt rot i :P

Skrevet

Litt bilder :) De redigerte er tatt med Instagram

pya4reovzl2bcdvb3fl3.jpg

2aym6bhdsr8324szjm72.jpg

o2677f1yrr7ry88omlxb.jpg

Bilen funka som bare det den dagen jeg hadde prøveskilt, artig bil :D

qgsshble03s6cl12raau.jpg

og et nærmere bilde av Stepside'n :)

y6m6nbyv5qq2lgwood2z.jpg

Så fikk jeg rydda litt i garasjen, litt bedre å gå inn i garasjen å se at det er ryddig :D

rznh88t5u2kpfq990oju.jpg

• 1 month later...
Skrevet
For en nydelig e34! 8) Eneste e34'en jeg har sett som passer med fiskeøyne :P God jul og godt nyttår! ;)

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Drukket noe sterke saker? De lyktene der er ikke fin på noen bmw med runde lys.

Og fortsatt skjønner ikke folk at alle har forskjellige meninger? :P

Men ja, jeg liker Sorte DE bedre men dem er dyrere og fikk dem for et år siden da jeg ikke hadde så altfor mye peiling :P

Veldig sant! ;) Alle må få ha forskjellig smak.. Og jeg personlig vil ha mitt eget preg på bilene mine og setter dem sammen for meg selv, ikke alle andre! ;) Flott bil, liker denne godt.. Stand out, don't be afraid to go Individual! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...