Dirty Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Ta på deg lesebrillene fredrik og gikk litt lenger opp i tråden her, Samme greia vær gang. bla bla bla, er nok mange ildsjeler her inne som kunne vært en god moderator. Gunnar bruker jo faktisk penger på forumet, så all creeds til han. var ikke han jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Ta på deg lesebrillene fredrik og gikk litt lenger opp i tråden her, Samme greia vær gang.bla bla bla, er nok mange ildsjeler her inne som kunne vært en god moderator. Gunnar bruker jo faktisk penger på forumet, så all creeds til han. var ikke han jeg tenkte på Nei... moderator Andersen gjør bare oppmerksom på at arbeidet er frivillig... han avfeier ikke kritikk med "vi gjør det jo gratis". Jeg mener at dette er en vesentlig nyanseforskjell. Gunnar skal selvfølgelig ha en stor takk for at forumet stadig er aktivt, men på den annen side ville det ikke ha vært dumt med en revitalisering av selve grunnlaget for å drive et forum som dette. Jeg sier som Steve Jobs (Apple) sa til John Sculley (Pepsi) da han han fikk et jobbtilbud om å komme over til Apple: "Vil du produsere sukkervann resten av livet eller vil du være med på å forandre verden?". Tilsvarende med bimmers... skal vi være et simpelt chatteforum eller skal vi være landets beste og mest interessante BMW forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Jeg har prøvd å ta kontakt med Gunnar, men har ikke fått noe svar, så han er ikke tilgjengelig... Husker ikke hvor lenge siden jeg første gangen prøvde å kontakte han... Jeg har donert peng til forumet, men ønsker ikke å donere noe mer før jeg får svar. Min salgstråd ble nu slettet med kun en melding om at det ikke var lov, men når jeg spør om å få ordnet opp i betaling osv. Så får jeg ikke noe svar. Føler jeg blir totalt overkjørt når jeg faktisk prøver å skape min egen arbeidsplass, håper Gunnar leser dette og godtar søknaden min, slik at jeg kan lage nye salgstråder i blant annet sponsorforum. Ikke noe klaging fra meg egentlig men en konstruktiv tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 skal vi være et simpelt chatteforum eller skal vi være landets beste og mest interessante BMW forum? Kan det spørsmålet der stilles ofte nok? Og vil noen av forumets brukere ta seg bryet med å svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Hva med en mellomting? Ikke alltid like smart og satse ensporet, noe VG bør være ett godt bevis på. Største drittavisa ever, men dog mest lest. Vi får vente og se hvilken vei dette forumet går når det eventuelt blir solgt og det da muligens blir ett betalings forum. Består moderatorer videre da, og uten visse holdnings endringer, så tror jeg dette fort kan bli et begredelig snevert forum i fremtiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Bra tråd Har selv opplevd at innlegg i mine tråder har blitt slettet helt uten noe varsel eller forklaring/melding fra moderator Er det krangel i salgstråden din du sikter til? Jeg er enig at det ville være en fordel om moderator tok seg tid til å forklare hvorfor hver enkelt moderering ble gjort. Men på den annen side er jeg glad for at noen i det hele tatt er villige til å bruke fritiden til å være moderator og rydde opp etter antatt voksne som har problemer med å oppføre seg som voksne. Derfor: Tommel opp. Dersom det virkelig finnes - som antydet tidligere i denne tråden - moderatorer på dette forumet som liker å slette innlegg, vet jeg om talløse innlegg på forumet som burde vært fjernet. Imidlertid får jeg meg ikke til å plage moderatorene med mas og alt de burde gjort .... Stemmer,mener bare at jeg burde fått en mail eller pm om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 jeg kan være moderator!!!! Nei, det kan du ikke. jeg er kulere enn deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 jeg kan være moderator!!!! Nei, det kan du ikke. jeg er kulere enn deg! Nei, det er du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Hvem faen spurte deg a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Består moderatorer videre da, og uten visse holdnings endringer, så tror jeg dette fort kan bli et begredelig snevert forum i fremtiden.. Moderatorer vil aldri bli noen populære folk. Enten så er de for strenge, eller så er de for sløve. Med ca. 15 000 brukere, så vil det alltid være noen som er missfornøyd med jobben vi gjør, men jeg tror de fleste oppegående medlemmene skjønner at jobben vi gjør er nødvendig, selv om vi kanskje tar en feil avgjørelse innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Er menneskelig å feile Synes moderatorene gjør en grei jobb jeg..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Består moderatorer videre da, og uten visse holdnings endringer, så tror jeg dette fort kan bli et begredelig snevert forum i fremtiden.. men jeg tror de fleste oppegående medlemmene skjønner at jobben vi gjør er nødvendig, selv om vi kanskje tar en feil avgjørelse innimellom. Behovet for, og nødvendigheten av moderering på forumet har aldri vært et tema i seg selv, men som moderator bør man virkelig unngå uheldige innlegg som f.eks antyder at det finnes mindre oppegående medlemmer på forumet man er moderator på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Hvem faen spurte deg a Hvis du ikke har skjønt det ennå kan jeg fortelle deg at her inne har alle lov til å ha en mening. Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man nesten gjøre hva man vil. Du blir iallefall aldri moderator her inne... det kan jeg garantere deg og alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 stakkars deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 stakkars deg.... Jeg tror vi lar dine kommentarer stå som eksempler på hva vi ikke har bruk for her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå