Gå til innhold

BMW E38 728ia.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vehicle information

VIN long WBAGE21000DJ42655

Type code GE21

Type 728I (EUR)

Dev. series E38 ()

Line 7

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M52

Cubical capacity 2.80

Power 142

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour SCHWARZ 2 (668)

Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

Prod. date 1997-09-26

Order options

No. Description

216 SERVOTRONIC

223 ELECTRONIC DAMPER CONTROL (EDC)

261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS

278 LT/ALY WHEELS WITH MIXED TYRES

302 ALARM SYSTEM

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

352 DOUBLE GLAZING

354 GREEN STRIPE WINDSCREEN

416 SUNBLINDS

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE

464 SKIBAG

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

533 AIR CONDITIONING FOR REAR

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

536 AUXILIARY HEATING

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

710 M LEATHER STEERING WHEEL

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

Series options

No. Description

202 STEPTRONIC

214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION

260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER

262 HEAD AIRBAG

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

555 ON-BOARD COMPUTER

806 3RD STOP LIGHT

Information

No. Description

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

473 ARMREST, FRONT

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

602 ON-BOARD MONITOR WITH TV

Individual data

Processing Individual

Sign "BMW individual"

Z1XXUpholstery

Upholstery leather Montana sandbeige (code N6SN)

Seam of front and rear seats according to standard option

leather Nappa (cross-seam)

Remainder of spec. as standard leather Montana sandbeige

(code N6SN)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYDELIG bil med nydelig kombinasjon av mørk farge og lyst skinn, slik det skal være! hva har du for slags planer for den?

Takk takk :)

Nøyaktig denne fargekombinasjonen jeg ville ha selv og :D

Planer ja, har jo gjort ganske mye med bilen allerede, men man blir vell aldri ferdig hehe.

Planer pr i dag.... Sitter bare å venter på sommeren, slik at jeg kan justere den enda lengere ned, sette på sommerhjulene og kose meg med å kjøre på treff :)

Ellers så har jeg noe småtteri i tankene mine ja.

Polere lakken, samt kontakte bulkdoctor for å få vekk et par parkeringsbulker. Innstalere Dynavin sin multimedia spiller når den kommer til E38.

Sette på frotspoiler og sideskjørt. Ellers så har jeg mange småting som blir gjort når tempen blir levelig ute. Ikke så mange store planer ellers akkurat med det første....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding :)

Jeg var ikke sikker på hvilken bmw de felgene hadde stått på, men kjøpte de av en mann i hamar. Synes de er perfekt som vinterfelger. Er 18x8,5" ET15 med 235/50-18 dekk. Mange som sier at de aldri har sett så store vinterhjul, hehe :)

Det som er gjort etter at disse bildene er tatt, er at jeg har justert den ned 1cm til bak, så nu er bilen litt nærmere med å komme i vater, men fortsatt med litt stuk :) Utrolig hva høyde på bilen gjør med utseende på en bil :)

Til sommeren kommer 19" x8,5/9,5" felgene på igjen, husker ikke ET akkurat nu lengere, mener det var ET13 bak i alle fall, også 245dekk framme og 265dekk bak. Har byttet og oppgradert mange foringer og ledd i understellet, så det er ikke antydning til vibrasjon eller sporing lengere. Usikker på hvordan høyden blir, da bilen brukes vær dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen 7er dette :D sort e38 pre facelift slår aldri feil ;) misunner deg senken din litt ass... :P

luer på en ting, ser du har doble ruter i utstyrslista di. har du sotfilm?

du skjønner jeg har dobble ruter med solfilm, og det er en slags speil finish på vinduene. de er sorte men litt speil i på en måte. ser ut som dine er litt sånn på bildet fra salgsannonsen også. . er det de doble rutene som gjør det eller er det en rar sol film? hmm

ang den navien som er for ettermontering. tror ikke den passer når du har navi fra før. da må du i såfall trekke noe ny kabling til bagasjerommet tror jeg. pluggene på den er som på en vanlig stereo.. hjalp en kopis å montere en slik i helga.

er forøvrig ikke noe spes imponert over den. den fungerte fint i begynnelsen, men så låste den seg, og nå fungerer ikke blåtann på den, finner ikke mobilen når man søker. litt dårlig respons på skjermen og synes jeg. navien er og helt på trynet, den mener vi er i frankrike osv.. (kjøp den fra en plass med garanti osv er mitt tips ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen, alltid gøy å få slik tilbakemelding om bilen :)

Ja det er litt sånn speil effekt i vinduene originalt, jeg har ikke noe solfilm på vinduene, helt originale dobble vindu med rullegardiner i bakvinduene.

Det er ikke noe stress for meg med å få oppgradert navigasjonen, jeg har usb port med 16GB minnenøkkel i, fylt opp med musikk. Er fornøyd sånn sett :) Stemmer jo også det at jeg må strekke en ledningskveila bakover til kontakten bak i bagasjerommet.

Hadde nu tenkt til å kjøpe den Dynavin sin, når de har laget en spesifikk til E38, da vil jeg også kjøpe den direkte fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...