AndreasL Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Hadde startproblemer på min E46 320d 1.juledag, da hadde det vært -31grader! Bilen sto i ro i ca 15timer. Og batteri helt flatt! Trodde først det var batteriet, men det er kun 2mnd gammelt så var skeptisk til dette. Reiste dit jeg kjøpte batteriet, de tok en batteritest og batteriet var i 100% bra stand! Så fikk jeg se neste dag at skiltlyset sto på, selv om bilen ikke hadde vært i bruk på mange timer.. Noen som har vært borti dette tidligere? Har sett det nå de siste dagene at det ikke vill skru seg av... :/
StigJ Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Kan det være kortslutning i kablene som går opp i luka? Sjekk gummigjennomføringen.
AndreasL Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Den ser helt fin ut den! Kan det være ett relé som henger litt? Hvor sitter relét til skiltlyset? For noen ganger slokker det som det skal og andre ganger står det på å lyser..
Claus3000 Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Fant du ut av denne? Jeg har samme problemet. Har LED-pærer i min som står å lyser svakt. Nok til å tappe batteriet hvis bilen står lenge i kulden tydligvis.
Claus3000 Skrevet Januar 25, 2014 Skrevet Januar 25, 2014 Slikt som må fikses med en liten datamaskin altså? Virker som problemet bare oppstår når jeg låser bilen. Skal teste med vanlige pærer over helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå