Muztang289 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ah, så da er det nok den de har der da, løp og kjøp:D eller kanskje jeg skal gjøre det? panseret er montert og noen preface kromnyrer er på, måtte ha noe iallefall, blir vel å bestille svarte når pengene tikker inn på konto;) også blir det jo lakkering også da, hvordan går det med rusten på din nå? Fått gjort noe mer med det? Nei, rust er det forsatt.. Startet å smått falle av lakk bak på bakluka.. Tenkte å ta å lakke alle delene som ruster og som jeg skal ha videre på bilen, altså alt utenom alle dørene, siden det er død-født å starte med.. Har fått solgt 735'n min nå, så nå blir det anlegg til uka! Henter basskassa med elementet på 81 kg til Lørda'n! Godt du starter å få fortgang på bilen din! Gleder meg til vi skal cruise sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 basselement på 81 kg? wtf? håper du har nivåreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 basselement på 81 kg? wtf? håper du har nivåreg Har ikke det nei.. Men det går bra.. Prioriterer lyd fremfor pasasjerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Har du ikke hørt om 740i 2seter? XD Nei blir bra det her, gleder meg til du får litt go'lyd i bilen! Skal bli litt fiks i min til uka også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Har du ikke hørt om 740i 2seter? XD Nei blir bra det her, gleder meg til du får litt go'lyd i bilen! Skal bli litt fiks i min til uka også Blir vel den eneste 740 varebilen rundtom i Norge kanskje, hehe Henter bassen på Lørdag, bestiller forsterkeren så jeg får den til Tirsdag eller Torsdag, samt kjøper en Alpine spiller den dagen jeg henter forsterkeren.. Skal legge opp kabler iløpet av en av dagene nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Hoho!! Satt meg inn i bilen idag da jeg var ferdig på jobb, lukta så helt for jævlig med spylevæske i bilen.. Løp bak for å sjekke, JEPP! 4 liter som har rent ut.. Endte opp med en hot dusj for matta og meg.. - Starten på et sykt forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Så det ja:p alltid digg å søle ut masse væske i bilen:p e39'n lukta pils på gulvteppet bak passasjersetet en stund.. Ikke så kjekt akkurat:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Så det ja:p alltid digg å søle ut masse væske i bilen:p e39'n lukta pils på gulvteppet bak passasjersetet en stund.. Ikke så kjekt akkurat:p Det er kjipt.. Alt av væsker og ikke minst SPY! Det er mine værste fiender.. =/ Men for å holde litt topic... Imårra blir det henting av basskassa på 81 kg!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Sweet:D må Møtes på kvelden i morgen da;) jobber til 8-ish, så kan vi glane bimmere sammen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Sweet:D måMøtes på kvelden i morgen da;) jobber til 8-ish, så kan vi glane bimmere sammen:D Heltent på den vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Da har jeg fått strekt signalkabler i bilen, samt kjøpt Alpine spiller og masse stæææsj! Ut å koble! ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26968511 Skal ikke ha ny bil da? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Skal ikke ha ny bil da? :D Får itte sett bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Da har tråden hvert død lenge.. På tide med litt gjenopplivning.. Vet ikke hvor jeg skal starte men får bare spytte ut.. Har hatt uhell ved at vannpumpa tok kvelden, tok like så greit å byttet vannpumpe, termostat og alle kjøleslanger når jeg først var igang.. Ellers er alt av bremser byttet, bærearm, støttestag og hjullager.. Ellers så har jeg hvert VELDIG mye frem og tilbake når det kommer til planer av hvordan bilen skal bli, men nå har jeg slått meg til ro og funnet ut hvordan bilen skal bli en perle.. Planene finner dere i det første innlegget, men legger ut bildet av hvordan bilen min skal stå frem når jeg blir ferdig med den.. Si gjerne hva dere synes og hva dere ville gjort anderledes. Ellers, så får jeg hive inn noen bilder jeg tok for ikke lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Shadowline lister, litt tøffere front fanger (orginal bmw), alpina felger, sort grill, effekt anlegg, justerbart senk, 35 % soting hele veien og fastmontert tommygun i koffertlokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå