Muztang289 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Jeg har Nemi, så tar vel sikkert et liv og 59 år som sagt.. Håper disse penga kommer fort som faen, for NÅ har jeg mye kostnader på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Da har girkassa takket for seg.. Ser for meg en FIN verksted regning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Siden vi snakket om våpen.. rekker ikke pistolen om den ligger bak i verktøykassa da må ha den ved giret. og gjerne av et grovere kaliber her er riktig våpen (Desert Eagle) i riktig bil (E38) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Har girkassa gått også? føler med deg Daniel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Har girkassa gått også? føler med deg Daniel!! Kassa har tatt kvelden ja.. Så blir vel til å sende bilen til Rats til uka som kommer også høre hva som er galt og hva som må gjøres.. Blir en ca 40 laken for overhaling, og kanskje bare 5-10 om det er forover-clutchen som har tatt kvelden.. Vurderer sterkt å overhale kassa om den er i dårlig stand, for da vet jeg at jeg kan stole på at kassa er med meg ihvertfall 250 tusen km til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 åi, uheldig da gitt. gamlebilen min hadde også overhalt girkasse. det var vell ved 235k km trur jeg. kostet 32k. bilen nermer seg 300 snart nå og den funker ennå : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 åi, uheldig da gitt. gamlebilen min hadde også overhalt girkasse. det var vell ved 235k km trur jeg. kostet 32k. bilen nermer seg 300 snart nå og den funker ennå : D Ja, har hatt mye uhell nå idet siste med bilen.. Nesten så det frister å vrake bilen men.. Det blir bare dumt Dem sier at en overhalt kasse er bedre enn å få en byttekasse ( ny kasse fra fabrikk ) de som driver med det.. Skal ringe til flere firmar på mandag og høre rundt ang. priser.. Sikkert store prishopp rundtom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 selg motoren din til meg nå, så selger du resten av bilen i deler skjønner hvordan du har det. sliter med motoren selv, og er redd dette blir driiiit dyrt. blir så lei av bilen når den bare står her og ikke fungerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 For komme med en litt ordentlig post med bilder av skader osv.. Kan starte med at helvettes ukene startet Torsdag den 25.08 da jeg fikk vannplaning og smalt i en betong vegg i 60-50 km/t, dro på stygge skader på felgen og måtte bytte nedre bærearm/bærebro da denne hadde blitt noe deformert.. Hjulet er noe sjevt enda, får se hva firehjulskontroll papirene sier.. Første dagen etter jeg hadde fått bilen på veien og skulle hjem fra jobb, så var det jo en helvettes skrue som satt godt fast i dekket mitt.. Dette fikset en kompis av meg for en kebab så det var ikke så ille, men forsatt dårlig flaks.. Og etter dette så starter basselementet å ta kvelden, kan sies at den er sprengt da spideren i elementet har revnet ( kanskje en garantisak ) som jeg tror kom etter at jeg kræsjet første gang, da kassa røyk stroppene den var festet i bak i bagasjen.. Så var det jo noen dager med kjøring uten uhell før jeg igjen var på vei hjem fra jobb og ut ifra det blå kom det en araber ut ifra en parkeringsplass som jeg måtte bråbremse for.. Dette fungerte ikke som det skulle da en liten Toyota er så dum å kaster seg ut forran et kjøretøy på over 2 tonn, endte med at jeg smalt inn i bakskjermen hans og smadret den.. Av skader på bilen min ble det noen små bulker i skjermen forran og noen riper på fangeren.. BMW - TOY = 1-0 ! Skadene kom på 14 tusen og venter på pengene ifra forsikringa.. Og igjen, en uke etter dette så var jeg jo atter en gang på vei hjem fra jobb, da jeg stod å ventet på grøntlys i en bakke, idet jeg skulle kjøre igang startet bilen å hoppe smått fremover.. Tenkte da med en gang at det var kassa på bilen og kjørte inn til nærmeste sted jeg kunne parkere.. Endte opp med at Naf kom og fikk gleden av å frakte meg og bilen hjem.. Så nå står bilen uttafor med def. kasse, et hjul som er smått skjevt og bulker og riper i hytt og pine.. Gleder meg fryktelig til alt som heter regninger!! Kommer bilder av skade nummer 2 senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 selg motoren din til meg nå, så selger du resten av bilen i deler skjønner hvordan du har det. sliter med motoren selv, og er redd dette blir driiiit dyrt. blir så lei av bilen når den bare står her og ikke fungerer.. Det er nesten så det frister.. Men jeg gir meg ikke enda med bilen.. Jeg elsker bilen og vil bli drept av venner om jeg selger/høgger'a opp da alle har et bånd til bilen.. Siden jeg har brukt så mye penger på den, så blir det til at jeg bare kommer til å beholde den lenge, er leit å selge en bil med MANGE tusen i tap.. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Der var du å ja Daniel Fant på noe mer sprell med merca i går? at du tørr å kjøre rundt med han klovnen i den toyotaen!! Merka at hjertet nesten stoppa på vekta i går når han var på vei sidlengs mot E39 og merca.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Der var du å ja Daniel Fant på noe mer sprell med merca i går? at du tørr å kjøre rundt med han klovnen i den toyotaen!! Merka at hjertet nesten stoppa på vekta i går når han var på vei sidlengs mot E39 og merca.. :S Heeello David! Vi slæddet, slæddet og slæeddet maaange ganger.. Hehe =D Vi dro vidre inn til Maridalen å lekte oss litt der før vi tok kvelden.. Spør meg selv noen ganger hvorfor jeg tørr å ha Levent forran/bak meg.. Det er skummelt.. Er bare å ha skademeldinga klar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Han har ett dødsønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 gåen girkasse...sikker på at diffen ikke har tatt skade etter smellen på bakhjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 girkassa har ikke tålt sladdinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå