Robin L Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 kjedelig med rust ass. men sikkert ikke noe problem for deg : D tok av listene på alle dørene før vinterene jeg no. ingen rust på noen av dørene så jeg smurte inn med owatrol rundt alt der. samme med hjulbuene også. bilen har fått stått inne og kost seg heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Han nevnte det ja, at du bare forsvant fra han:p han er ikke helt vant til det gitt:p Har vært med på flere streetmeet ja, men har sjeldent vært med egen bil desverre, men det skal det bli foranding på har somregel sittet på i a4'en hans.. Var meg som surra rundt med filmkamera og filma han i e34'en som sladda rundt meg på Lillestrøm i høst hvis du var der? Hehe, ja.. Han startet noe før meg, kassa ville ikke ta kickdown, så han forsvant først.. Men tok han igjen og dro fra.. Føler meg jo ikke lite konge på veien.. Denne hvite E34'n som aldri døde? Prøvde å dra på bakhjula osv.. Om dette er samme bilen, så tok han heeelt av på Ingjerstrand også, slædda og slædda til han kjørte på felgen.. Litt av et show.. Emil heter sjåføren, stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 kjedelig med rust ass. men sikkert ikke noe problem for deg : D tok av listene på alle dørene før vinterene jeg no. ingen rust på noen av dørene så jeg smurte inn med owatrol rundt alt der. samme med hjulbuene også. bilen har fått stått inne og kost seg heldigvis Godt å høre.. Men ALT har jo med vedlikehold å gjøre.. Blir det liggende vann og salt i dissa listene, selvsagt vil detta tære inn igjennom lakk og inn i metallet.. Rust er alltid et problem, men kan alltids fikses også selvom det kan være mye jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Han nevnte det ja, at du bare forsvant fra han:p han er ikke helt vant til det gitt:p Har vært med på flere streetmeet ja, men har sjeldent vært med egen bil desverre, men det skal det bli foranding på har somregel sittet på i a4'en hans.. Var meg som surra rundt med filmkamera og filma han i e34'en som sladda rundt meg på Lillestrøm i høst hvis du var der? Hehe, ja.. Han startet noe før meg, kassa ville ikke ta kickdown, så han forsvant først.. Men tok han igjen og dro fra.. Føler meg jo ikke lite konge på veien.. Denne hvite E34'n som aldri døde? Prøvde å dra på bakhjula osv.. Om dette er samme bilen, så tok han heeelt av på Ingjerstrand også, slædda og slædda til han kjørte på felgen.. Litt av et show.. Emil heter sjåføren, stemmer? Emil ja, follogutt han der sprø i toppen spør du meg xD "froskehopp" som han kaldte det kom litt for seint for showet hans på ingjerstrand gitt, men hørte rykter om kjøringen hans ja han kjørte jo på grøftekanten og røska av bakfangeren foran kameraet på vei mot lillestrøm simen (han med a4'en) fortalte at han "eide" deg eller at du knuste han, som man også kan kalle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Haha, Emil er en sprø fyr.. Men godt vi har slike som han, dem som lager SHOW! Hæ, Sa han at han eide meg eller at jeg eide han? Han fikk jo tilogmed et forsprang, jeg lå etter, men tok han igjen og klarte tilogmed å komme forran han forså kjøre forbi noen biler på veien.. Var jo "no match" Har flere vitner på det som tilogmed satt i bilen hans den dagen! Edit: Så ikke at du skreiv "eide".. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Sjekk hva jeg så på rudskogen i dag a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Nei å nei.. Du må ikke ta bilde når hun er så skitten.. =/ Hehe.. Var du borte å tittet på hun eller? =) Var på Rudskogen bare et par timer, turen gikk derimot mot Sverige når jeg først var halveis på vei, forså hem at.. Vi får møtes en dag så vi kan ta en BMW prat og titte litt på bilene til hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Tok en liten titt, men var mer gira på å komme meg bort for å se på simen som kjørte utpå banen;) Maser på opprettern om å begynne på bilen min så jeg får lakka den til helgen, så etter det er det noe å se på men skal prøve å være med Simen ut litt(a4'en) så satser vi på å møtes! Må skue bilen din litt nærmere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Da har bilen vært en liten tur ute på Naf banen i Nesodden og fått småkjørt seg litt.. Ga meg mens leken var god da det ble bare mer og mer isete.. =/ Skal ut ikveld og tenkte å prøve å få til litt bilder.. Tzunami - Du fikk jo en saftig prøvetur i bilen igår.. Gikk litt over normal hastighet bortover Smalvollveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Pøs på med bilder Kan vel si at det ble en frisk velkomst i 7'ern! ga meg ikke mindre ønske om en egen v8 i 7'erbrakke en vakker dag! Så ikke noen bilder av bilen på face da, fra naf-banen :/ hadde vært tøft med sladdebilder av limo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Pøs på med bilder Kan vel si at det ble en frisk velkomst i 7'ern! ga meg ikke mindre ønske om en egen v8 i 7'erbrakke en vakker dag! Så ikke noen bilder av bilen på face da, fra naf-banen :/ hadde vært tøft med sladdebilder av limo Hehe, det er godt å høre.. Det ligger noen bilder på face, men er bare såvidt du ser bilen min på det ene bildet.. Jeg turte ikke å kjøre så mye for banen ble glattere og glattere for vær gang, ga meg før jeg lå i grøfta.. Ble lite med bilder igår, for bilen så jo faen ikke ut ( skitten =/ ). Tenkte å vaske den forså kjøre til et bra sted å ta bilder men vil ikke starte dagen idag med at jeg ikke får opp dører eller noe pga det har fryst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Siden jeg sitter hjemme og er sykemeldt så har den siste tiden gått mye til å titte på bilder, utstyr, deler og snacks til E38'n.. Har prøvd å lage en slik plan som mange andre her på forumet har lagd for bilen sin, min ser da nå slik ut sålangt. Planer fremover - Senk - Eisenmann eksos - Alpina felger - Hel-lakkering - Toning av ruter - Xenon i alle lys forran (?) Om jeg får gjennomført alt dette vil jeg kunne si at jeg føler jeg har fått "drømme E38'n min". Vi får se med tiden hva det blir til.. Noen innspill på planene? Har også lagt opp planen i det første innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Liker tanken på eisenmann men usikker på 4x83 altså, er det det som sto på 7'ern du la ut på face? hvordan alpinafelger btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Liker tanken på eisenmann men usikker på 4x83 altså, er det det som sto på 7'ern du la ut på face?hvordan alpinafelger btw? Har lyst på 4x83, føler at de burde være litt brutale bak på den rompa, følger gjerne resten av bilen synes jeg.. Det er den størrelsen som var på det jeg posta på face jah.. Har vært ute å tatt bilder nå, skal se om jeg får lagt inn noe iløpet av natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 min bil har 4X74 tror jeg målte det en gang. syns ikke det er så værst størrelse på røra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå