Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 min bil har 4X74 tror jeg målte det en gang. syns ikke det er så værst størrelse på røra. Det der er en fin størrelse du har, men det ser brått lite ut mot bildet under her.. Synes det er finere look på bildet under her når pottene er "møkkete", synes det gir lov til at rørene kan være større også.. Om de på bildet under her hadde vært like shiny som Sjøbuse sin med den størrelsen, så hadde det vært way too much.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Litt bilder jeg og en kompis har vært ute å tatt, dette er rett ifra kamera, null redigering så det ble som det ble Det er bare å redigere på bildene om dere synes dem ser uferdig ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Bildene er jo helt tom for sanseintrykk av en førsteklasses vogn som E38 i de lys forholdende bildene er knipset i...Ikke for å være uhøflig men, E38 er en nydelig bil, jeg har selv eid en. Men disse bildene gjør ikke bilen din noen tjeneste i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Er enig i det du sier, men nå er det jo bilder rett fra kameraet, 75% av bildene du ser her på forumet er jo krydra opp.. Ang. lys så er det det vi hadde å gå på, var enten å stå i flomlys eller bek mørke kroker.. Noe tips til hvor og hvilke lysforhold man burde knipse bilder i? Tar bare bilder med kameraet, kan såvidt litt om lukkertid osv.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Et bilde en kompis av meg prøvde å redigere, ble hvertfall bedre stemning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Jeg er ikke noen mester i å ta bilder selv. MEN sånn gul utendørs belysning gir INGEN lakk den rosen den muligens fortjener! men uansett bil og location; etterarbeid er ALFA OMEGA for fine bilder..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Jeg er ikke noen mester i å ta bilder selv. MEN sånn gul utendørs belysning gir INGEN lakk den rosen den muligens fortjener! men uansett bil og location; etterarbeid er ALFA OMEGA for fine bilder..! Sant så sant.. Kompis av meg skal jobbe med flere bilder senere ikveld, har tenkt til å prøve meg på det selv men er litt å sette seg i PS igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Vi får ta en photoshoot til neste uke da vettu;) så kan det bli litt skikkelige bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Vi får ta en photoshoot til neste uke da vettu;) så kan det bli litt skikkelige bilder;) Ja, du er flink til å ta bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Gikk ikke media uten grunn;) burde forresten gjøre noe med hjulet på det redigerte bildet, ser litt fake ut:p legge litt blur i sirkel på en måte... TO DAY IS THE DAY!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Tror jeg ville droppa de blå parklysa dine, ser så innmari billig ut! E38 kler mere og kjøre med vanlige kjørelys uten spredere egentlig Ellers en innmari fin bil!! Kult med E38! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 vare du som var på shell på nygård nå netopp? digg bil! jeg kikka en del på denna før jeg kjøpte min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Tror jeg ville droppa de blå parklysa dine, ser så innmari billig ut! E38 kler mere og kjøre med vanlige kjørelys uten spredere egentlig Ellers en innmari fin bil!! Kult med E38! Blå parklys er det ikke.. Er bare det siste bilde som har noe effekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 vare du som var på shell på nygård nå netopp? digg bil! jeg kikka en del på denna før jeg kjøpte min Det stemmer dette.. Er det du som kjørte E38'n som jeg fulgte ut i rundkjøringa? Du tenkte på å kjøpe min eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 vare du som var på shell på nygård nå netopp? digg bil! jeg kikka en del på denna før jeg kjøpte min Det stemmer dette.. Er det du som kjørte E38'n som jeg fulgte ut i rundkjøringa? Du tenkte på å kjøpe min eller? hehe ja, kult =D det var tøft å se at det var flere e38 i området, så jeg måtte bare forsikre meg om at du så bilen min! hehe den var en av di aktuelle ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå