Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Hva slags bakseter er det som befinner seg i bilen med det gråe interiøret? Sitteputene er noe dypere, det er ikke nakkestøtte i midten og den har multifunksjonsarmlene (slik en del E38 har) hvor det er koppholdere og muligheter for telefon etc. Hva slags option måtte man bestille bilen med for å få et slikt baksete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Sport skinn med oppbevaringsrom i midtarmlene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Komfortseter med telekom/entertainment modul i armlenet. Husker ikke hva pakken het,men hadde et sånt interiør til min gamle E39 jeg aldri fikk montert pga alle ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Hm, er du sikker på at det er forskjell på selve sitteputene også? Såvidt jeg vet kunne du ikke få forskjellige sitteputer og rygger utenom de med barnesete integrert og de som manglet nakkestøtte i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Det er mulig sitteputen ikke er noe dypere enn det andre setet, men ryggen er hvertfall dette. Får håpe fler har vært borti tilsvarende og vet hva som ble bestilt med bilen for å få disse baksetene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav_64 Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Jeg har integrerte barneseter bak, og de er harde som kirkebenker. Kunne i grunnen tenke meg å få tak i setepute uten. Noen som kan tenke seg å bytte? Sort skinn. Original koppholder har jeg kjøpt og montert under ventilasjonen i midtkonsollen bak, i stedet for det lille oppbevaringsrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 De to nederste bildene er iallfall sånne bakseter jeg hadde i min E39! Når det gjelder nakkeputene så tror jeg det er ekstrautstyr med 3 nakkeputer i noen land mens i Norge er det standard! Akuratt som multifunkjonsratt var ekstrautstyr i Tyskland men standard utstyr i Norge! Kan bilen med kun to nakkeputer være importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Det er ikke bare at det er forskjell i nakkestøttene, men at setet er noe dypere og har en midtkonsoll med oppbevaringsrom og/eller egen stereo/telefon for biler som ble bestilt med dette. Setene kommer fra en norsk bil som har gått som abassadebil. De nederste setene er standard seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Samme var med mitt interiør,det var fra en protection versjon av en 540 som justisdepartementet hadde i diplomat og sikkerhetstrafikk. Tror de bilene ble levert med en litt spesiell versjon baksete,selv om man sikkert også får sånn type seterygger på¨vanlige biler. Midtarmlenet i mitt var telefon og dvd-styring,nakkestøttene på førerstolene hadde dvdskjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Der sa du noe, for dette stemmer. Nakkestøttene til forstolene hadde TV skjermer. Leter i ETK på 540iP, takk Erik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Biler som har disse baksetene har kode P446A REAR COMPARTMENT ORIENTED EQUIPMENT, hvor P'en i forkant av koden indikerer at det er en Protection utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Si meg,har du fått tak i det gamle interøret jeg solgte du nå,eller? Grått komfort-skinn..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Solgte du til en kar i Nittedal/Skillebekk? Isåfall er det samme interiør, det høres jo mistenkelig likt ut. Stod det "Røkning forbudt" skilt på seteryggen til forsetepassasjerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 ja, det gjorde det! Da er det garanter samme seter. Husker ikke heelt hvor han sa han bodde,han jeg solgte til, men han støtte vel på samme problemene som jeg - ikke på langt nær nok ledninger i bilen til å matche stolene... Jeg hadde bare standard stoffstoler m varme i min,så jeg turte ikke å prøve å koble meg inn med den digre kontakten fra de stolene. Er det fremdeles fresht og fint eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Hehe, verden er jammen ikke stor. Artig.. Jada setene er fortsatt hele og pene. Har jo også vært så heldig å fått tak i noen ekstremt strøkne dørsider til interiøret også så det er ingenting å klage på. Nakkestøttene har jeg imidlertid byttet til E60/E61/E65 komfortnakkestøtte. Det er nok av ledninger, men utrolig nok så har alle ledningene en sentral funksjon til noe, så det er ikke så galt å koble opp allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå