stian1990_2 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Går det ann å få ettermontert den midtkonsollen bake? Hadde vært utrolig fint med et oppbevaringsrom og kobbholdere der. Jeg har sort sportskinn fra en 2002. Hører også bilene kunne bli montert med varmeseter bak, sitter du på noe mer informasjon angående dette saltkjelen? ( har blitt bitt av retrofit av ekstrautstyr i E39 basillen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Det er absolutt noe jeg savner i bilen ja! Oppbevaringsrom i armlenet bak! Skulle gjerne hatt et større oppbevaringsrom i armlenet foran også da men.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Ikke noe problem å ettermontere varmeseter bak. Du splitte skinnet fra sitteputa og legge i en matte og deretter strekke kablene til et tilkoblingspunkt. Originalt fikk man det ikke, men det er gjort mange ettermonteringer. Han her har f.eks ettermontert varmeseter i hele seteraden bak.. Med tilhørende DIY: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1324132 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Men er det lett å ettermontere oppbevaringsrom-armlenet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Vet desverre ikke siden mitt oppbevaringsrom-armlene sitter i seteryggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå