bmwkizn Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Video med en nydelig hvit AC Shnitzer F10 Morro reg nr også http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=471873 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Den ekke kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Nei, var knallpen den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Jeg er ACS-hore, så for meg var dette "bærre lækkert" som de sier her i strøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Finner ikke ord som kan beskrive hvor stygge disse felgene er.... Ellers helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Syns ikke felgene er no ille jeg Kledde bilen godt. Men vær sin smak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Fronten var ikke så verst, men resten har jeg ikke sansen for. Synes stylingen fra Japanske 3D Design til F10 uten m-pakke er mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 feiit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Den var skikkelig rå! Har nesten ikke lyst å si det, men den var enda finere enn ACS'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 De felgene er helt forferdelig etter min mening. Det var noe de var bedre på før må jeg si.. Helt åpne og ingen kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Synes den Acs'en er helt nydelig, alltid likt dei felgene eg men eg liker best m-tech fronten med ac-schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Det carboninteriøret var Superstygt! Stygt med de lakkerte rillene ved siden av tåkeløktene også.. Ellers var det vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Fin den der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå