kimzor Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Skjønner at det å drive hosting av et forum helt alene neppe er en enkel oppgave. Men, jeg savner DIY. Og er sikkert ikke den eneste. I tilegg har jeg et forslag til hvordan man kan utbedre prosjekt delen. Dette har sikkert vært nevnt før, men hvorfor ikke sortere prosjekt delen i to deler. En der kun trådstarter har lov til å poste, og en der alle kommentarer til prosjektet havner. Da slipper man å bla igjennom flere titals sider med kommentarer før man kommer til en update. Denne løsningen har de feks. på hardware.no, og den fungerer ypperlig. Flere som er enige?
Jørgen Lie Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 DIY finnes jo faktisk litt lengre oppe her i Annet bil og motorprat da. viewtopic.php?f=9&t=154556 Disse er laget og som regel postet på teknisk, men linket til i den tråden over her.
kimzor Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Den hadde jeg helt oversett! Men, å dele prosjekttråden i to, er noe som absolutt burde blitt gjort.
Dirty Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Den hadde jeg helt oversett! Men, å dele prosjekttråden i to, er noe som absolutt burde blitt gjort. enklerer at trådstarter bare bruker 1posten til å oppdatere med
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Jeg er enig med Dirty hva gjelder oppfølging i prosjekttråd, men det skal samtidig tilføyes at jeg er sterk motstander av å bla meg til siste side for så å lese at oppdateringen befinner seg på første side. Det får imidlertid være mitt problem og ikke andres.. Det jeg virkelig savner med forumet er en mer utfyllende marg på venstre side i tråd med hva vi hadde tidligere. Modellguide, motorguide, dekkalkulator etc. Den aller viktigste av dem er etter mitt syn DIY hvor man kan legge inn egne DIY's og en oversikt over alle.
kimzor Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 her http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1237457 er et kjapt lite eksempel på hva jeg mener. Se hvor behagelig det er å scrolle neddover i hele siden med kun oppdateringer, og slippe alle sidene og fjaset med kommentarer her og der. Og slik ser valgene ut. http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=298
Dirty Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 her http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1237457 er et kjapt lite eksempel på hva jeg mener. Se hvor behagelig det er å scrolle neddover i hele siden med kun oppdateringer, og slippe alle sidene og fjaset med kommentarer her og der. Og slik ser valgene ut. http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=298 skjønner hva du mener ,men er ikke bare å trykke på en tast så har men den funksjonen, tror heller ikke det er mulig i phpbb ?
kimzor Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Er det ikke xhtml som er benyttet her? hardware benytter seg og av det. Kanskje mulig ved litt klipp og lim samt modifikasjoner av kildekode.
oddis Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Først og fremst, admin Gunnar forsøker å selge dette forumet, og utviklingen står litt der akkurat nå. En DIY kategori, og mulighet for å være moderator i egen prosjektttråd på prosjektforumet er jeg ihvertfall fan av. Dog er jeg ikke fan av å ha alle oppdateringene i første post, spesielt siden mange prosjekter har flere hundre bilder, og har ENORMT mye oppdateringer. Da blir det sykt mye hardpakket info. Jeg vet ikke engang om et innlegg støtter noe mer enn 80 bilder om gangen (?) Kommentar i prosjekttråd er litt av halve poenget, man får feedback og kan diskutere konkrete problemstillinger omkring prosjektet med andre.
ingard Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Har Gunnar daua? Har ikke sett han på evigheter. Lurer på hva som skjer brukerne som ble slettet og trådene som forsvant.
oddis Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Gunnar har flytta, bytta jobb ++. Så han er opptatt om dagen.
R Andersen Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 En idè til oss som har prosjekttråder er kanskje å skrive i første innlegg på hvilken side forskjellige oppgradringer er, så slipper andre å lete seg i hjel og lese x-sider med prat og spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå