520 turbo Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 det skal eg starte te helga og demontere bakaksel og det .. og sveis forsterkning og det og sandblåse alt av det under og inni coupen og bak bagaseromet men kommer et prosjekt tråd så fort eg kommer i gang te helga og rigga den inn på løa og vis du har bilde av bilen når kompisen din hadde den har eg veldig lyst på noen :)om du gidd og sende ?
520 turbo Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 uten for bergen.. bilder kjem snart:)
520 turbo Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 ligg her enda.. men e så forbanna treig me bilder ... driv og ligg di innpå pc no:)
Larsinnj Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Skal du eventuelt ha mye for dem, og sender du? Kansje litt store, men fest de på en palle og ha rundt presenning og fest den på noe vis så går det nokk bra.
520 turbo Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Skrevet Januar 7, 2011 fått bud på 4600 pluss frakt for komplett interiøret av Larsinnj med dørsider, svart taktrek. og dei som vill ha bilde sender tlf på pm så får dere bilder .. for eg får ikke lasta di opp :S
520 turbo Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Skrevet Januar 7, 2011 Torre her på forume har gidd bud på 4700 for komplett komplett interiøret står det bud te søndags ettermiddag så e det hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå