bmw kjetil Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 har hørt om mange muligheter med kortere styring å sånn. men lurte på om e36 tannstanga og og snekka passer i e30`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Jepp, er mange som har bygd om, må vell ha noen stoppere, slik at dekkene ikke tar i hjulhusene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Tror ikke du får noe problemer med utslaget og hjulhus. Men vet det må shimses litt i selve feste til tannstanga. Noe styresnekke er det hverken på e30 eller e36 som jeg vte iallefall. M3 stanga er vell em omdreining eller sånn mindre til fult utslag en vanlig e30 servo mener jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 da blei jeg litt klokere ihvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 http://e30tech.com/forum/showthread.php?t=21391 ta en titt på denne du Der står det rimelig greit forklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 E36 tannstang uten stoppere i kombinasjon med 7,5x16 et20 med 205/45R16 tok borti hjulhuset med fullt utslag. Jeg brukte ca 5mm stoppere for å få likt utslag som original tannstang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå