Sonicx66 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 veldi flott bil du! sån en drømmebil skal se ut
turbo1991 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Tusen takk Da har jeg endelig kommet i gang med innkjøpet av deler Zimmermann skiver er kjøpt inn og nye klosser. Har også fått kjøpt meg felger, skal ned til Arendal og hente disse på lørdag Kommer bilde da disse er i hus Har også vært på tanken med M3 speil, hva mener dere??
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Tusen takk Da har jeg endelig kommet i gang med innkjøpet av deler Zimmermann skiver er kjøpt inn og nye klosser. Har også fått kjøpt meg felger, skal ned til Arendal og hente disse på lørdag Kommer bilde da disse er i hus Har også vært på tanken med M3 speil, hva mener dere?? Hvilke felger ble det?
turbo1991 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Henter de på lørdag kommer bilde da S.Hafsmo: Du kommer nok til å kjenne dem igjen ganske fort
SofaKingFresh Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hvordan felger ble det til? : ) Er spent som bare rakkern jeg nå. Du har en nydelig bil!
turbo1991 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Da er en lang tur til Trondheim overstått, og felgene er endelig i hus. Felgene er prøvemontert på bilen og må si jeg ble veldig fornøyd Felgene er Schmidt PC Line 9*18 of 10.5*18 med 225 dekk foran og 245 dekk bak (toyo) Har også fått smørt inn skinnsetene med Leather Master produkter Ble strøkent da Eksosen har også blitt skrudd av og levert på sveising, var bare en eksoslekasje som måtte fikses Felgene som satt på bilen er forøvrig til salgs. GS Hartge felger 8.5 *18 og 9.5*18
S.Hafsmo Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Har du sett. Er det de hjulene BMWPower hadde en gang i tiden? Ble veldig bra, men nå må du slippe bilen ned en halvmeter til. Skal du bruke de dekkene som står på? så litt små ut på en E34.
///MPower Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 ble jo kanon det der har du planer om coilovere? syns også det var litt lav profil på de dekkene?
_anders Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Er ikke profilen som er for lav, det er bilen som er for høy! Dritlekre felger, og bil btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå