leif harald Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 9-10 tusen i frakt så er den jo gratis å regge om 5 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Noe så fint, hadde jeg bare hatt penger slik som deg Jørgen! Er da nesten en månedslønn for deg i brutto dette Jørgen! Lev på dama en måned så stikker du henter den, da forguder jeg deg resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Noe så fint, hadde jeg bare hatt penger slik som deg Jørgen! Er da nesten en månedslønn for deg i brutto dette Jørgen! Lev på dama en måned så stikker du henter den, da forguder jeg deg resten av livet! Fælt så du flørter med Jørgen da.. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Tror en har ett par timer på den bilen der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Noe så fint, hadde jeg bare hatt penger slik som deg Jørgen! Er da nesten en månedslønn for deg i brutto dette Jørgen! Lev på dama en måned så stikker du henter den, da forguder jeg deg resten av livet! Fælt så du flørter med Jørgen da.. \:D/ Det er fordi jeg er 17år med en sarva E28 528 som har lyst til å ha med meg Jørgen Lie (25år) i pasasjersete på sladdetreff i surnadal i helgen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Nydelig bil og nydelig 80-talls farge Bahama Beige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Noe så fint, hadde jeg bare hatt penger slik som deg Jørgen! Er da nesten en månedslønn for deg i brutto dette Jørgen! Lev på dama en måned så stikker du henter den, da forguder jeg deg resten av livet! Fælt så du flørter med Jørgen da.. \:D/ Det er fordi jeg er 17år med en sarva E28 528 som har lyst til å ha med meg Jørgen Lie (25år) i pasasjersete på sladdetreff i surnadal i helgen det Haha! strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Hmm.. Vurderes sterkt denne her... :think: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Strøkent! Slike bilder gir motivasjon og lyster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Haha, slutt å drømme Håkon.. Spar til du blir 25 eller skaff deg god jobb så kan du kjøpe et sånt eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Ubreskriveliv p o r n o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 strøken bil! prosjekt tråden her;) http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=62 ... ct&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå