316 Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Hu har vel ikke vært 76 år før i år... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hu har vel ikke vært 76 år før i år... ! Derfor jeg skrev "nå" 76.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 tja...fuktig interiør, matt lakk, rust (iallefall) på innsiden av hjulbuer, sliten clutch og gjerne girkasse og daukjørt motor? Er ikke alt som er like bra med en-eiers, urørte biler heller..! Men det at en bil ikke har vært skrudd for mye på er noe jeg syntes er viktig! Men jeg hadde nok aldri ville eid en totalt-original E30.. Så spesiell er de ikke akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Helt enig,liker e30 men ser ikke ut helt original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hm, lurer på om 76 åringen tar innbytte i en E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=YAx4zrlvrnc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Jeg tipper den er slik som saab 90en jeg kjøpte av farfar.. ser jæævlig bra ut på bilder, men er mye plukk og dritt når man begynner å gå over den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 fin vinterbil bare få kjørt ann i jæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hvorfor tror dere denne bilen er så bra? de fleste biler ser jo flotte ut på et bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hvorfor tror dere denne bilen er så bra? de fleste biler ser jo flotte ut på et bilde... En-eiers E30 som ikke har vært tuklet med begynner å bli uvanlig fangst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Hvorfor tror dere denne bilen er så bra? de fleste biler ser jo flotte ut på et bilde... En-eiers E30 som ikke har vært tuklet med begynner å bli uvanlig fangst. le just solgt en 1ers for 12 tusen her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 le just solgt en 1ers for 12 tusen her på forumet Ok, så skal man få god pris bør man selge på finn, ikke bimmers.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 damn"annonsen er slettet",fikk ikke sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå