gaasen Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Da er min første 5-serie kjøpt. Valget falt for en spacegrå metallic 520 da msport 2009 modell med kun 29.000 km på sokkelesten. Er utstyrslista jeg syns er attraktiv. Bilen skal vel i utganspunktet selges, men har ett par planer om det ikke blir solgt umiddelbart. Første omgang blir det vel toning av ruter helt fram og 8,5 og 10x20 konkavhjul og litt senk, må sjekke litt hvor mye. Vurderer jeg å kjøpe alpineoppdatering til stereoen, det skal passe rett inn i det orginale anlegget. Er vel det eneste jeg savner. Har lite erfaring med 5-serie, så får ta planer etterhvert.. Kom gjerne med forslag. utstyrsliste: Vehicle information VIN long WBAPX31070C082198 Type code PX31 Type 520D OL (EUR) Dev. series E61 (MUE) Line 5 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine N47 Cubical capacity 2.00 Power 130 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SPACEGRAU METALLIC (A52) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. date 2008-11-28 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NP M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 386 ROOF RAIL 4MS INTERIOR TRIM FINISHERS ALU PENTAN 402 PANORAMA GLASS ROOF 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 442 CUPHOLDER 456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 614 INTERNET 615 ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 698 AREA-CODE 2 7MF EDITION SPORT 7NG BMW SERVICE INCLUSIVE 3/60 7SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8S8 COUNTRY SPEC.NAVI CONTROL (ACC) 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26258067 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 pen bil... må ha meg en slik en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Hær er hjula som kommer på til vårs. Noen som har erfaring med senk på femmern? Evt bilder? Vil ikke ødlegge kjørekomfort, men tror den trenger noe senk for att det skal se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 saltkjelen hadde vel hartge senk på din femmer, han hadde jo en tråd på den så sikkert muilig å søke opp, eventuelt høre med han. Ellers sinnsykt fin bil, hadde jeg vært ute etter femmer når skulle jeg ha bedt om et tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 concave felgene er driiiitrå! men bilen må nesten senkes sammen med disse felgene.. traff en uten senk en gang, bilen så ut som en suv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Blir senk, men tror ikke det blir høydejusterbart. Er vel hartge fjærer som føreløbig ligger øverst på ønskelista, men må vite om det senker nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=61827&hilit=saltkjelen her er bilen til saltkjelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Fikk lyst på hartge hjula gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 her er det senket med hartge sitt understell. Ender nok opp med å kjøpe det vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Noen som har peiling på hva denne har som ca nypris? Gjetter rundt 800-850 selv, men er veldig usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Har svart deg på PM'en. Forøvrig en aldeles nydelig bil med skikkelig mye utstyr. Den nye CCC navigasjonen er jo også mye grommere enn den gamle CIC navigasjonen, og den alene er jo verdt å gå får en 09 modell eller nyere.. Her er min tidligere med 20" og Hartge sportsfjæring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Har svart deg på PM'en. Forøvrig en aldeles nydelig bil med skikkelig mye utstyr. Den nye CCC navigasjonen er jo også mye grommere enn den gamle CIC navigasjonen, og den alene er jo verdt å gå får en 09 modell eller nyere.. Her er min tidligere med 20" og Hartge sportsfjæring.. Takk for bildet. Ender vel opp med denne jeg også, så en får litt senk, men kan beholde komforten... Hvilken dimensjoner og innpress har du på dekk/felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Noen som har gode/dårlige erfaringer med chipping av disse. Har litt lyst, men redd for å forringe verdi, eller i værste fall få trøbbel med elektronikk eller drivverk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå