Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må du bruke en kvinnes "list". Du får legge beina i kryss og si at det ikke blir noe sex før du får viljen din. La dem få smake sin egen medisin. Husk hodeverk hver kveld, det er viktig.

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En trenger ikke walk in closet heller, men er mye kjekt man kan unne den andre parten i forholdet når en vet hvor mye det betyr for den personen. Jeg forstår ikke hvorfor enkelte skal være så sta i diskusjoner der utløpet egentlig ikke har så stor betydning for en selv. Handler ikke et forhold om å gjøre hverandre lykkelige? :)

Skrevet

hvem er det som kjører bil mest hos dere? når dere kjører sammen?

Ivertfall i mange forhold er det jo som oftest mannen som kjører, og oftest betaler forsikring, og lån, drivstoff og vedlikehold.

tar jeg veldig feil vist det er deg? prøv deg med den at den som kjører mest bestemmer, hvis dette er tilfelle i dit sted :)

lykke til :)

Skrevet
Valget er mellom en 520d 2009 mod og 525d 2008 mod hentet fra Tyskland med Europlus garanti..

Hvor stor blir prisforskjellen på disse bilene?

Dette har litt å si for hvor tung argumentasjon som må brukes. ;)

Skrevet
Her må du bruke en kvinnes "list". Du får legge beina i kryss og si at det ikke blir noe sex før du får viljen din. La dem få smake sin egen medisin. Husk hodeverk hver kveld, det er viktig.

Litt avhengig av hvor lenge det er til nedkomsten, er jeg usikker p åom den taktikken der vil føre frem... #-o

Ulike fremgangsmåter her... Du har den sjåvinistiske: "Det finnes tema kvinner ikke har rett til å uttale seg om, bil og fotball er to eksempler!"

Den empatiske: "Jeg ønsker jo at familien skal ha et så sikkert fremkomstmiddel som mulig..." og så supplerer du med løsningen en hadde tidligere her om ekstra stål i ramma.

Den lure: Kjøp bil uten typebetegnelse på luka! Fruen vil neppe noen gang åpne panseret likevel. Om hun skulle gjøre det, vet hun hvordan en sekser ser ut??

Den engasjerte BMW-entusiast: "Ekte BMW har 6 sylindre i rekke!" hvorpå du supplerer med dine egne argumenter for flere hester, høyere moment, sikrere forbikjøringer, lav støy i kupeen, etc etc.

Jeg kan nevne at min fru og jeg har hver våre biler. Hun er mercedes-dame, og er mer opptatt av utseende og utstyr enn motor. Jeg er BMW-mann, og veldig opptatt av motor. Utstyr og utseende må harmonere med resten.

Skrevet

Så dere skal ha baby? Du trenger noe som gir fin harmonisk lyd. Når vetlegut her var nyfødt var det av og til ingen annen måte å få han til å sove på enn å kjøre en tur. Kan ikke være annet enn rekkesekserlyd som er så effektivt.

Skrevet

Er det noen sjans for at hun skifter mening om hun prøver begge deler?

Kan du få selgeren til å overbevise henne?

Har vært litt snakk om enkelte motorproblemer på toliteren, bruk det for alt det er verdt!

Min kone skal ihvertfall ikke ha noe annet enn BMW etter å ha prøvd det, og hun vil gjerne ha litt ekstra motor om det ikke er helt ufornuftig, samtidig som både stasjonsvogn, diesel og sølv/grå er totalt uaktuelt for henne, så jeg er ganske fornøyd! 8)

Skrevet

Gud så heldig jeg er...kona mi nekter å kjøpe bil med mindre enn 150hk, hun mener det er viktig med en bil som sparker fra litt hehe

Skrevet
Så dere skal ha baby? Du trenger noe som gir fin harmonisk lyd. Når vetlegut her var nyfødt var det av og til ingen annen måte å få han til å sove på enn å kjøre en tur. Kan ikke være annet enn rekkesekserlyd som er så effektivt.

Du er klar over at det er en diesel han skal kjøpe? :lol:

Plutselig har du en skrikerunge fra helvete i baksetet... ... Alltid!!!! :applause:

Skrevet

Låner tråden din litt, har en lignende problemstilling. Vil ha en ny femserie om et år eller to, sikler på E61 525dat, evt IA... Problemet er da selvfølgelig konen. Hun skurrer litt på den, synes heller sånne "store familiebiler" er svære greier. I hennes oppfatning er det altså SUV. X3 er godkjent av henne, men jeg ikke sånn stor fan av disse. ,En nødløsning, men det er nå i det minste rett merke. Vilvilvilvil ha E61... Noen som har noen gode argument for at en E61 er bedre familiebil enn X3?

Skrevet

Folkens, for å være litt sjåvinistisk her, om dama ikke har voldsom interesse for bil, så må man spille de "praktiske" kortene, som for eksempel:

Husk nå at verditapet på en 525 er "myyyyyyeeee" lavere enn på en 520, så når dere en gang skal bytte får dere "ingenting" igjen for 520'en, mens 525'en fortsatt vil være verdt en slump penger. Og ikke minst er jo større motorer oftest mer slitesterke, som betyr færre verkstedsbesøk. Som oftest er det litt mindre motorstøy også, så det betyr mer fornøyd unge, og mindre sjanse for bilsyke... Også videre... ¤kremt¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...