ZhilleN Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Men en ting.. står i signaturen din at det er en 81 mod, på nettsiden står 79? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 han har en fra før som er 1981 model... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Men en ting.. står i signaturen din at det er en 81 mod, på nettsiden står 79? ... Den må være Lars-Nord sin signatur da; i min står det ikke noe årsmodell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Fankern da så jeg feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 [...] Den andre 323'n bilr dele-bil... Det var synd... Virker som en pen bil foruten rusten i gulvet... For mye jobb eller for mange bra deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Det som var med 80-modellen var at jo mer jeg demonterte jo mer rust dukket det opp, og jeg har verken kunnskapene eller lokalitetene til slikt omfattende sveisearbeid. Og hadde jeg fått noen "proffe" til å gjøre jobben hadde tusenlappene flagret ut av døra i enda større fart enn de allerede gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå