titansølv Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Før installasjon av et xenonsett i god kvalitet, var jeg overasket over hvor godt radiosignal og klar lyd radioen på min e60 hadde. Noen dager etter at settet var på plass startet signalet å bli dårligere. Mye skurring og problemer med å få inn visse kanaler. Settet står i sprederne og kjøpt hos dybvik trading. (har ikke tatt kontakt med dem ennå). Skurringen kommer idet jeg vrir om lysbryteren. Selv om sprederne ikke er på blir radiosignalet forstyrret. Skurringen er aktiv både ved parklys og ved bruk av vanlig kjørelys. Det kan nevnes at angeleyespærene ble byttet på samme tidspunkt. Noen tips?
HMW Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Bare å plukke det ut igjen for å så sette inn halogen av god kvalitet.. xenon har lite å gjøre i spredere uansett
aplet86 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Har samme problemet med min E39... Lettere irriterende!
Reef89 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Prøvd wirefiks? fjærner bla radiostøy, blaffring og andre usymptoner.
KennethW Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Er ballastene som forårsaker støyen. Du kan prøve å skjerme dem, skal hjelpe på noe:)
titansølv Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 Får prøve å se litt nærmere på saken ved anledning og prøve ovennevnte råd.
aplet86 Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Prøvd wirefiks? fjærner bla radiostøy, blaffring og andre usymptoner. Hva er wirefiks?
AndreasBr Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg får kun støy når jeg hører på radiostasjon som jeg allerede har dårlig mottak fra. Ved bruk når radioen er klar og fin er det null støy
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg får kun støy når jeg hører på radiostasjon som jeg allerede har dårlig mottak fra. Ved bruk når radioen er klar og fin er det null støy wirefix er ein motstand du monterer inn på ballasten for å forhindre feilmelding, blaffring. skurring på radioen kan vere dårlig jordig eller at ballasten ligger fornærme kabler i motorrommet. kor har dere lagt ballasten ?
titansølv Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 Verkstedet mitt tok seg av installasjonen i forbindelse med montering av et bodykit. Mistenker overledning eller at boksene har flyttet på seg. Radioskurringen oppsto ikke før noen dager etter installasjonen. Skal få bilen opp på bokk i en varm garasje og sjekke det ut. Svinkaldt her i Sør for tida og orker ikke plages ute i snøfokket.
Reef89 Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Prøvd wirefiks? fjærner bla radiostøy, blaffring og andre usymptoner. Hva er wirefiks? Her er wirefiks: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå