lynvingen Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 og bilder skal komme men er sikker 3-4uker til eg får motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Nydelig bil! flott eksemplar av en E39 men hvordan ble det med 18mm spacere framme og bak på denne med disse felgene? har samme felger selv, men de er alt for langt inne.. så må space med tiden jeg også, men har du noen bilder av hvordan det ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Nydelig bil! flott eksemplar av en E39 men hvordan ble det med 18mm spacere framme og bak på denne med disse felgene? har samme felger selv, men de er alt for langt inne.. så må space med tiden jeg også, men har du noen bilder av hvordan det ble? ja har ikke fått spacere enda , har ventet på di i en evighet nå men bilde kommer så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Flott bil! Skjedd noe nytt med den, den siste tida da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Tøft at flere og går for 3liter maskin! Hvordan skal du gjøre det mtp styreenhet og EWS? Jeg kjøpte ett kit med DME, EWS og tenningsnøkkel fra 530 på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Nå har det vært stille altfor lenge har gitt! skjedd noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 hei , ja har vært stille desverre ja motor prosjekte ble lagt på hylla og for 7mnd siden ble bilen solgt , grunnen var at bilen ble ikke brukt og siden fruen kjøpte seg en 116i var det litt dyrt og ha 3biler på gården, siden eg prøver og sette av litt penger til og bygge hus snart , men kommer snart tilbake med bmw ,kan også melde fra om at livet er tristere nor en kjører toyota kvær dag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå