Evenol Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Kan anbefale http://www.vvme.com jeg også, kosta vel drøyt 230,- kroner for det kittet jeg kjøpte, + frakt på en hundrings eller noe. (H1 55w, 4300k) Fungerte helt gull! Flere av kameratene mine har også brukt disse kittene i flere år, uten problemer.
bjornar-a Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 original lyktene i e36 har lins på nærlyset så er ikke noe problem med xenon i de hvis du stiller de litt ned
Sjøbuse Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 original lyktene i e36 har lins på nærlyset så er ikke noe problem med xenon i de hvis du stiller de litt ned er ikke alle E36 som har det.
Robin L Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 har hatt vvme kit på langlysene i flere år jeg og uten problemer har prøvd MANGE xenon look pærer. eneste som var i nærheten var de fra gs faktisk. alle de andre har vært bare dritt. men skal sies at gs sine og ikke er xeon hvitt. er ikke så glad i de som har xeon ulovelig på nærlysa jeg da. noen blender noe jævlig.
AndreasBr Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 er ikke så glad i de som har xeon ulovelig på nærlysa jeg da. noen blender noe jævlig. Da har de vel ikke stilt dem etter de monterte det, eller så har de parabollykter der
thoslags Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Men om man kjøper xenon kit frå vvme dukker det opp feilmelding når man har kopla det opp? Er det vanskelig å kople opp? Eg treng vel noken andre sokkler og?
hao Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 har nettopp fått tak i m1 halogen pærer 4200k og lyset lyser ganske hvitt, men når jeg ser på bilen så ser lysa gule ut:P og det er ikke noe kult:P noen vet vet om man må ha xenon lys for at lusa skal se hvite ut? http://www.dybvik-trading.no/kelvin.htm Her også et utdrag fra Broom Hvilken fargetemperatur du burde velge kommer ann på hva du vil ha ut av lyktene dine. Vil du ha best mulig lys, som ser mest "originalt" ut velger du 4300kelvin. Vil du ha enda litt mer blåskjær i lyset men fortsatt godt nok lys, velger du 6000kelvin. Vil du ha skikkelig blått velger du 8000k osv. Du får Xenon helt opp i 12 -og 14000kelvin (som er henholdsvis lilla og grønn farge). Det begynner også å komme 2500k sett på markedet som gir et kraftig gult lys. Jo høyere eller lavere kelvin ut ifra 4300kelvin, jo dårligere lys. 4300k er "midtlinjen". Det menneskeøyet er "produsert" for å takle best.
chipsenter1 Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Men om man kjøper xenon kit frå vvme dukker det opp feilmelding når man har kopla det opp? Er det vanskelig å kople opp? Eg treng vel noken andre sokkler og? ser du kjører maken til min ene bil, ikke noe problem med montering av xenon på denne, orginal kontakten passer rett inn på balasten, men pass på att du får skikkelig can-bus balast, vist seg att mange billige sett som sies vere can-bus ikke funker i nyere BMW m.m, får da problemer med att närlys blinker om du monter på sånne sett på fultlys, du vil også trenge en lampe holder til E46 denne finnes også hos dem som har skikkelige xenon sett
thoslags Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Men om man kjøper xenon kit frå vvme dukker det opp feilmelding når man har kopla det opp? Er det vanskelig å kople opp? Eg treng vel noken andre sokkler og? ser du kjører maken til min ene bil, ikke noe problem med montering av xenon på denne, orginal kontakten passer rett inn på balasten, men pass på att du får skikkelig can-bus balast, vist seg att mange billige sett som sies vere can-bus ikke funker i nyere BMW m.m, får da problemer med att närlys blinker om du monter på sånne sett på fultlys, du vil også trenge en lampe holder til E46 denne finnes også hos dem som har skikkelige xenon sett Okay. Har ikkje so mykje peiling. Men mange som anbefaler vvme. Der er eit sett som er digitalt: http://www.vvme.com/digital-slim-h7-hid ... h=44_45_23 Lurer på om det vil fungere uten å få feilmelding? Dei skriver jo ingenting om can- bus på sida deira heller, så eg veit jo ikkje ka eg får. Kor kan eg kjøpe lampe holdere då? Syns det er so mykje styr med det her når eg ikkje har kunnskap om det. Så lurer på å berre montere xenon look pærer på nytt, sjølv om dei andre lyste alt for svakt i mine linse lykter. Takk for svar Håper på enda fleire svar sånn at eg blir litt klokere på det her.
shaveass Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 tror ikke jeg er til såmye hjelå. lit kunnskap om dette. men jeg har 4200 k på halogen pærene og det lyser litt hvitere, men når men se rpå bilen ser lysa gule ut, og det er ikke noe kult
thoslags Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 okay Har 4200k i halogen pærene eg og. Det lyser dårlig. Vil ha xenon. Men har ikkje peiling på ka eg skal kjøpe og då blir det sikkert ikkje noke av det. Vil helst ikkje bruke masse penger og så få feilmelding på lysa. Vil vere sikker før eg kjøper noke. Men er desverre ingen som har konkrete svar på det eg spør om. Eg må ha det inn me teskje:) Må vite ka xenon kit som man slipper feilmelding med? Ser dei selger eit som er digitalt på vvme, slipper man feilmelding då? Kor kan eg kjøpe pære holdere hen? Takker på forhånd for svar.
sparky23 Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 hvordan kobler du opp så nærlysene slukkes når langlysene går på? for jeg har xenon i nærlys nå, men vil ha i fjærnlys og, men må som sagt koble litt om tipper jeg. for det er vel ikke lov å ha begge sett på når det gjelder xenon? PS: hva lønner seg her forresten: - kjøpe nye facelift lykter til xenon og bygge om (er ikke orginalt xenon på bilen min) - kjøpe nye facelift lykter for halogen og sette i xenon kit?
chipsenter1 Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Okay. Har ikkje so mykje peiling. Men mange som anbefaler vvme. Der er eit sett som er digitalt: http://www.vvme.com/digital-slim-h7-hid ... h=44_45_23 Lurer på om det vil fungere uten å få feilmelding? Dei skriver jo ingenting om can- bus på sida deira heller, så eg veit jo ikkje ka eg får. Kor kan eg kjøpe lampe holdere då? Syns det er so mykje styr med det her når eg ikkje har kunnskap om det. Så lurer på å berre montere xenon look pærer på nytt, sjølv om dei andre lyste alt for svakt i mine linse lykter. Takk for svar Håper på enda fleire svar sånn at eg blir litt klokere på det her. vil du vere sikker på att du ikke får feil mel eller blinkende lys er det bare og kjøpe med denne når du bestiller http://www.vvme.com/universal-hid-capac ... l?cPath=39 her har du holderen du trenger på E46 http://www.dioder.no/catalog/product_in ... ts_id=1168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå