BernhardB Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Igjen: Takk for hyggelige tilbakemeldinger Space: Tenker du på roterende maskin eller Flex DA maskinen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Hm, var det to forskjellige typer? Tenkte i utgangspunktet på den roterende. Hva er den Flex DA? Kjører dere maskinen på dype riper også, helt til de er borte? Blir alltid noe riper igjen når jeg polerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 2 forskjellige ja. En Makita 9227CB som er roterende. Fordelen med roterende er at den fjerner defekter mye raskere enn det en DA aka oscillerende maskin gjør. Men den er litt værre å avslutte pent med, altså uten hologrammer. Der kommer DA inn i bildet Selvsagt så er også pute og middel du bruker også avgjørende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Men den andre der er altså da en DA med ett hode? "grovarbeid" med roterende først, så DA? Det som er go'trikset? For lese meg opp litt på detailersclub.no før våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Stemmer, den orange er DA med ett hode. Spørs hva slags bil det er, på en typisk tysk klarlakk så er det ikke noe problem å avslutte med roterende... Titt litt på DCN du, står veldig mye nyttig der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Titt litt på DCN du, står veldig mye nyttig der.. også blir du veldig hekta og går rundt og ser på alle swirlsa og ripene på alle biler i stedet for å nye designen på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Det kan du trygt si.. Jeg var på Gatebilmessa for noen år siden og folk titta rart på meg når jeg sto og titta, pekta og lo av en Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 ser veldig bra ut men som flere spør om: ca priser? sedan touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Takk for det, men som tidligere nevnt så taes det over pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Takk for det, men som tidligere nevnt så taes det over pm.. ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå