Gå til innhold

spm ang clutch og sinter, annbefalinger

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ville kjøpt et kit på nettet jeg ;) .

Betalte 3200 for svinghjul , 6 pucka sinter og sachs trykkplate ( usikker på hvilken sachs modell) men i alle fall holder til 580 gamp, svinghjulet er lettvekter på 6,8 kg , så kom det vel på en 1000 lapp i frakt ca !

Skrevet
ville kjøpt et kit på nettet jeg ;) .

Betalte 3200 for svinghjul , 6 pucka sinter og sachs trykkplate ( usikker på hvilken sachs modell) men i alle fall holder til 580 gamp, svinghjulet er lettvekter på 6,8 kg , så kom det vel på en 1000 lapp i frakt ca !

Spør kvalitet på dette her da! har kjøpt div. cløtsjer på nettet jeg også. blant annet til min gamle honda crx.. 3 uker så var lamellen utslitt..

Det var av denne typen

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... ccessories

Har en kompis med supra som kjøpte billig clutch på nettet, den sprakk. og knuste gir kassa.

En kompis med 200sx kjøpte billig clutch med lettet svinghjul osv. etter en stund begynte den å slure, bestilte seg ny lamell å opnet for å skifte, da var det svinghjule som var slitt..

Kjøper du hos ppf vet du vertfall 100% at du får kvalitet!

Skrevet
jeg kjøpte på ppf i går.. ble fortalt at det var billigst der, uten at jeg har sjekket at det stemmer.. betalte litt over 4 tusen mener jeg på:s

litt over 4 inkl frakt? eller frakta i tillegg? for den koster vel litt

Skrevet

håper ikke dette blir for off topic..

gripforce F1 clutchene (som på ebay linken) har jeg hørt mye blandet om. Bla at de "vanlige" stage 1 og 2 ikke er noe særlig. Har dog hørt mange som mener at når man kommer opp på stage 4, med letta svinghjul, kraftig trykkplate, og en litt spes lamell så har dette fungert veldig bra på bmw.. noen erfaringer?

Skrevet
Husk at man trekker av momsen av den svenske prisen hos ppf da :)

Det er da greit, men så må du fremdeles legge på igjen den norske momsen. Så det blir ingen forskjell, det er bare kronekursen som utgjør noen forskjell. Men billigere blir det stort sett uansett.

Men uansett så finner du ikke et firma som er bedre å handle hos enn PPF, lignende service vokser ikke akkurat på trær. Jeg kjøper konsekvent alt av speedparts hos PPF, uansett om andre kan være billigere på enkelte deler. Skjønner ikke hvorfor alle på død og liv skal handle e-bay skrot når man får utprøvde deler til bra pris rett over grensa. Og der får man service og support når man trenger det! Mange som ikke tenker over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...