Gå til innhold

Frontlykter E36

Rally Kalle
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har lyst på nye hovedlamper foran på min e36 318i, enten Bosch eller ZKW.

Men det som er problemet mitt er :

På bilen sitter det angel eyes lamper og de lyser ikke bra om kvelden og ikke langt foran bilen, noe jeg synes er skummelt. De er vært inne og blitt justert. Men når jeg skal velge lamper fra koed, så står det:

Vigtig information:

Det er viktig å velge forlykter ut fra hva som sitter på bilen, og om nødvendig inspisere lykten fysisk ute på bilen innen bestilling.

og ut i fra det blir spørsmålet;

Jeg vet ikke hva som satt der orginalt. noen som kan hjelpe meg med dette ? :)

stor takk! Bilen er en 1991 modell og er produsert i 04/91. Står jo Alle modeller, Til og med 5/1994 på koed. er det de jeg skal velge ? :)

Dårlig bilde til slutt :P

sqdp96js7tsbdi3cghwi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du skal bestille par så er det ikke så farlig hva du velger. Ta de du syns ser penest ut :) Bare pass på at du bestiller riktige blinklys i tillegg slik at du får noen som passer ditt karosseri :) Du som har sedan skal ha til sedan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du skal bestille par så er det ikke så farlig hva du velger. Ta de du syns ser penest ut :) Bare pass på at du bestiller riktige blinklys i tillegg slik at du får noen som passer ditt karosseri :) Du som har sedan skal ha til sedan :)

Så jeg kan med andre ord velge bosch eller zkw uten å få problemer ? :D Er det de grå bliklysene som går som ' sota ' :P ?? Hvordan ser jeg forskell på bosch og zkw lampene :P ? Jeg skal bestille parvis ja :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan med andre ord velge bosch eller zkw uten å få problemer ? :D Er det de grå bliklysene som går som ' sota ' :P ?? Hvordan ser jeg forskell på bosch og zkw lampene :P ? Jeg skal bestille parvis ja :)!

Bosch har litt mindre linser enn zkw

Bosch:

image_3164_big.jpg

zkw

ZKW-E36_dp.jpg

mulig det er de grå som går som sotet, tror det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...