Rally Kalle Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hei. jeg har lyst på nye hovedlamper foran på min e36 318i, enten Bosch eller ZKW. Men det som er problemet mitt er : På bilen sitter det angel eyes lamper og de lyser ikke bra om kvelden og ikke langt foran bilen, noe jeg synes er skummelt. De er vært inne og blitt justert. Men når jeg skal velge lamper fra koed, så står det: Vigtig information: Det er viktig å velge forlykter ut fra hva som sitter på bilen, og om nødvendig inspisere lykten fysisk ute på bilen innen bestilling. og ut i fra det blir spørsmålet; Jeg vet ikke hva som satt der orginalt. noen som kan hjelpe meg med dette ? stor takk! Bilen er en 1991 modell og er produsert i 04/91. Står jo Alle modeller, Til og med 5/1994 på koed. er det de jeg skal velge ? Dårlig bilde til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Så lenge du skal bestille par så er det ikke så farlig hva du velger. Ta de du syns ser penest ut Bare pass på at du bestiller riktige blinklys i tillegg slik at du får noen som passer ditt karosseri Du som har sedan skal ha til sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shargat Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 skal du selge angeleyes lyktene dine? hav skal du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Kjøp orginale frontlamper kanskje med ccfl, da blir det penest:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Så lenge du skal bestille par så er det ikke så farlig hva du velger. Ta de du syns ser penest ut Bare pass på at du bestiller riktige blinklys i tillegg slik at du får noen som passer ditt karosseri Du som har sedan skal ha til sedan Så jeg kan med andre ord velge bosch eller zkw uten å få problemer ? Er det de grå bliklysene som går som ' sota ' ?? Hvordan ser jeg forskell på bosch og zkw lampene ? Jeg skal bestille parvis ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 skal du selge angeleyes lyktene dine? hav skal du ha for de? Nei, jeg tror jeg skal beholde de Men sender deg PM om jeg absolutt skal selge de ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Kjøp orginale frontlamper kanskje med ccfl, da blir det penest:) Det er det jeg kanskje gjør synes egentlig orginalt er pent jeg da (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Så lenge du skal bestille par så er det ikke så farlig hva du velger. Ta de du syns ser penest ut Bare pass på at du bestiller riktige blinklys i tillegg slik at du får noen som passer ditt karosseri Du som har sedan skal ha til sedan Så jeg kan med andre ord velge bosch eller zkw uten å få problemer ? Er det de grå bliklysene som går som ' sota ' ?? Hvordan ser jeg forskell på bosch og zkw lampene ? Jeg skal bestille parvis ja ! Bosch har litt mindre linser enn zkw Bosch: zkw mulig det er de grå som går som sotet, tror det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Syns ZKW er noe mørkere enn Bosch også, har hatt begge deler.. Gå for ZKW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Da er egentlig valget klart zkw og grå blink lys + hvite blinkers på siden ! Tack så mycket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Passer de orginale kontaktene rett på eller må jeg kødde med det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 zkw eller bosch er originalt på E36, så er originale kontakter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Okei men hvordan skal jeg gjøre det med parklys ? Ringene i AE lampene er jo kobla til den/de ledningene ? Også en annen ting ? følger de lokkene som skal sitte bak på lampa, med ? eller er det noe som må handles utenom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå