Akmadden Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hva kan enn regne med å få for et komplett M5-e34 interiør? Da mener jeg med alt av stoler,tak,dørsider, - Dashbord,pedalar, midtkonsoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Det kommer vel helt an på tilstand, farge, samt om det er elektrisk/memory. Et i relativt dårlig stand, gjerne "feil" farge og ikke elektrisk går nedi 3-4k, mens et strøkent komplett f.eks sort helskinn med el. varme/justering m.minne kan gå for oppi 12k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 jeg har ikke sett noen som faktisk blir solgt for den prisen der i det siste. som en sammenligning kjøpte jeg mitt 2+2 for flere år siden, komplett med alt til hele kupeen, gav 4k pluss noe små stasj for det. 100% strøkent (peneste jeg har sett) og komplett. memory. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 jeg har ikke sett noen som faktisk blir solgt for den prisen der i det siste.som en sammenligning kjøpte jeg mitt 2+2 for flere år siden, komplett med alt til hele kupeen, gav 4k pluss noe små stasj for det. 100% strøkent (peneste jeg har sett) og komplett. memory. 4k?? Har aldri sett et komplett interiør gå så billig. 12k er vel kanskje mere komplett Alpina interiør. Koed tror jeg tar 8-9k for komplette M5 skinninteriør i grei stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 følge med og være litt på når en bil skal hugges, og handle der og da jeg gidder knapt titte på interiør i denne klassen priset opp mot 10k. for hver eneste gang er det "strøkent", og så viser det seg at det er langt fra strøkent. det til 4 derimot, det var dønn strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Må si meg enig med Hafsmo. Har sett på en del interiør, men aldri et strøkent et til 4k. Kanskje for comfort seter, men ikke M5 skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 det er forskjell på hva folk annonserer ting for og hva det går for... det er ikke alle som gidder å sitte på gamle deler i år og dag, det gjelder meg også. interiøret jeg kjøpte var selvfølgelig ikke annonsert for 4k. og å betae 4 k for et "vanlig" interiør, ja det er bare sinnsykt på en 20+ år gammel bi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Du hadde med andre ord veldig flaks. Det har jo ingenting med denne tråden å gjøre. Man kan jo alltids gjøre århundrets kupp, men man får ikke en komplett kabin for 4000,- som er strøkent. Da er man jo dum hvis man selger det for så lite. Selv for en 20 år gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Er det strøkent etter 20 år er det jo verdt desto mere, da det ikke akkurat er hverdagskost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Kjøpte mitt sorte m5 el.interiør i god stand for ca 6000 (uten frakt da jeg hentet det selv). Dette var dog uten memory og det var kun seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 http://www.blocket.se/horby/BMW_M5_3_8_ ... m?ca=4&w=3 Er dette interiøret det er snakk om! Ser ut til at det har memory. Men ser noen skriver Komplett Interiør, Gjelder da, gulv teppe og tak trekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Når jeg tenker på komplett interiør, så er det kun stoler, bakseter og dørtrekk.. Men er bare et definisjonsspørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 vel, for 10-12k bør jo alt være med. Jeg kunne glatt gitt 8-10k for det interiøret i linken der. Har du tenkt å ta inn en M5 for å få interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Har vurdert med meg selv å ta inn bilen for så å ribbe den å bygge bane bil! Så jo såppas strøken ut bilen så! Men har lyst til å sikre meg at noen kjøper interiøret vis jeg tar inn bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Er litt vanskelig sikre seg slikt. Jeg har jo lyst til å si at jeg tar interiøret om du tar inn bilen, men jeg har ikke råd pr. i dag, og det er vanskelig å si hvor mange uforutsette utgifter som dukker opp i tiden fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå