Gå til innhold

Pris M5-interiør

Akmadden
 Share

Anbefalte innlegg

Det kommer vel helt an på tilstand, farge, samt om det er elektrisk/memory.

Et i relativt dårlig stand, gjerne "feil" farge og ikke elektrisk går nedi 3-4k, mens et strøkent komplett f.eks sort helskinn med el. varme/justering m.minne kan gå for oppi 12k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sett noen som faktisk blir solgt for den prisen der i det siste.

som en sammenligning kjøpte jeg mitt 2+2 for flere år siden, komplett med alt til hele kupeen, gav 4k pluss noe små stasj for det. 100% strøkent (peneste jeg har sett) og komplett. memory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sett noen som faktisk blir solgt for den prisen der i det siste.

som en sammenligning kjøpte jeg mitt 2+2 for flere år siden, komplett med alt til hele kupeen, gav 4k pluss noe små stasj for det. 100% strøkent (peneste jeg har sett) og komplett. memory.

4k?? :shock:

Har aldri sett et komplett interiør gå så billig. 12k er vel kanskje mere komplett Alpina interiør. Koed tror jeg tar 8-9k for komplette M5 skinninteriør i grei stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følge med og være litt på når en bil skal hugges, og handle der og da :)

jeg gidder knapt titte på interiør i denne klassen priset opp mot 10k. for hver eneste gang er det "strøkent", og så viser det seg at det er langt fra strøkent.

det til 4 derimot, det var dønn strøkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forskjell på hva folk annonserer ting for og hva det går for... det er ikke alle som gidder å sitte på gamle deler i år og dag, det gjelder meg også.

interiøret jeg kjøpte var selvfølgelig ikke annonsert for 4k. og å betae 4 k for et "vanlig" interiør, ja det er bare sinnsykt på en 20+ år gammel bi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde med andre ord veldig flaks. Det har jo ingenting med denne tråden å gjøre. Man kan jo alltids gjøre århundrets kupp, men man får ikke en komplett kabin for 4000,- som er strøkent. Da er man jo dum hvis man selger det for så lite. Selv for en 20 år gammel bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...