Markus E30 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Det takstativet så veldig rusty-inspirert ut, hehe..Syns dere burde få den lavere bak og, ser teit ut når den stuper såpass mye.. Ifølge meg.. Rusty inspirert? Skjønner ikke hva du snakker om Kanke ta den mye lavere bak, subber da Men kan sette 16" forran og og ikke 14
Tzunami Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Mere strekk gjør susen:) og like felger foran/bak Er det mye streetmeets og greier oppi nord egentlig?
joachim sørlie Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 tviler ikke på at det subber.. menne enig med moe
Markus E30 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Mere strekk gjør susen:) og like felger foran/bakEr det mye streetmeets og greier oppi nord egentlig? Orker ikke koste på den nye dekk Er ikke så masse, mest meg og brodern som møtes på statoil å ler av primerane som tror de er no
Markus E30 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 tviler ikke på at det subber.. menne enig med moe Subbing er vel bare litt av sjarmen Får kjøpe nytt blad til vinkelslipern da
Glema Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Mere strekk gjør susen:) og like felger foran/bakEr det mye streetmeets og greier oppi nord egentlig? Orker ikke koste på den nye dekk Er ikke så masse, mest meg og brodern som møtes på statoil å ler av primerane som tror de er no Bli me i Nordic Bimmers på facebook Prøver å få til noe til høsten. Hadde ett lite treff i tromsø på ca. 20-30 biler i juni
NBCustom Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 PERFEKT stuk, du ødelegger bilen ved å senke den mer bak!! Det får du rett og slett ikke lov til! Skal stupe, det som er retro-stance! Skikkelig gromvogn! Håper å få se denne på BMW treff til våren igjen(så kan vi parkere ved siden av hverandre med gamle sledene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå