bmwtussan Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 (endret) Har to biler jeg driver og fikser litt på. Går ikke så fort, men regner med de er kjørbare med skilter til sommeren. 6 serien skal få fult M-tech plastikk. "mangler sideskjørter så er det noen som har, så rop ut" ellers så skal den senkes litt mere og få bredere ytter ringer på felgene. 3 serien regner jeg med og få kjørbar til sommeren også. Må skifte motor i den og skifte litt foringer så får vi se om den blir eu godkjent. Endret Mai 20, 2019 av bmwtussan kortsluttning og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Har BÅDE E21 og E23 du ja, Lucky bastard Skal følge godt med i denne tråden EDIT: Mente E24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 (endret) Har BÅDE E21 og E23 du ja, Lucky bastard Skal følge godt med i denne tråden Ja var heldig og fikk E24`en i bytte på en bil. Har hatt E21 i en stund nå, og bare samlet div deler til den. Men jeg har en plan om og begynne og bygge/skifte deler på den til våren. Men ting tar tid. Har en Trans Am som må få ny motor også, og den er første pri..... Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 ja da har du bilparken klar da. Kan det stemme at Glenn-Andre hadde denne E24'en før? Er ihvertfall en skikkelig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Ja det stemmer at han hadde denne før meg. Den trenger og få litt stell, er litt sliten både her og der. Men jeg skal nok få bil av den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Det blir nok bil av den der. Den har ihvertfall MASSE potensiale Stå på! Dette blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Se der ja, 2 drømmebiler dette Er det 17" RS du har der? Hvilken bredde tenker du på å ende opp med? Er det en 323i den E21`n din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 (endret) 3 serien ble kjøpt oppe i troms fylke, så jeg fikk en kompis til og hente den ned til narvik og så sende den til meg. Så var rimelig spent på hva jeg hadde kjøpt meg, siden jeg kjøpde den usett. Men bilen er bra den, er litt rust som må fikses. Slik så den ut når den kom til drammen med toget. Og så fikk jeg tak i harge felger så de måtte jeg jo ha. Manglet lokkene i de, men det fikset en kjenning. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 2 drømmebiler dette ja Må følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Se der ja, 2 drømmebiler dette Er det 17" RS du har der? Hvilken bredde tenker du på å ende opp med? Er det en 323i den E21`n din? Det er 17" ja Må se til sommeren hva jeg klarer og få plass til. Har funnet en som selger ringer i alle størrelser i tyskland. Felgene er 8.5 nå men tror det blir 1" større foran og 2" heller 2,5" bak. Skal bli skikkelig "tysker" stuk på denne tenkte jeg. E21 er bare en 320 nå men det kommer en 2,5 med 3 doble gassere etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Tyskerstuk er tøft ja De Hartgefelgene dine blir vel lakkert i original sølv igjen etterhvert går jeg ut i fra? Knalltøffe felger hvertfall. Har liggende et sett 16" 4x100 selv i tilfelle man skulle få bruk for de igjen Men er det originale deksler på dem forresten? På mine er det sånne deksel som du bare trykker på plass. Ser ut som disse er skrudd fast sånn som på 17" og større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Tyskerstuk er tøft ja De Hartgefelgene dine blir vel lakkert i original sølv igjen etterhvert går jeg ut i fra? Knalltøffe felger hvertfall. Har liggende et sett 16" 4x100 selv i tilfelle man skulle få bruk for de igjen Men er det originale deksler på dem forresten? På mine er det sånne deksel som du bare trykker på plass. Ser ut som disse er skrudd fast sånn som på 17" og større? De hartge felgene blir sølv med gull eiker, bilen skal lakkes marrakersch braun så da tror jeg det blir bra med gull eiker. Dekslene fikk jeg en til og dreie til meg, ble langt billigere en og kjøpe nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Nydelig fargevalg Har faktisk mine gamle deksler liggende ennå. Jeg kjøpte nye kun fordi to av dem satt litt dårlig pga. litt defekt plast på låsemekanismen. Kan nok fikses. Men siden du likevel ikke skal ha helt original look er det sikkert ikke så viktig hvordan disse dekslene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Nydelig fargevalg Har faktisk mine gamle deksler liggende ennå. Jeg kjøpte nye kun fordi to av dem satt litt dårlig pga. litt defekt plast på låsemekanismen. Kan nok fikses. Men siden du likevel ikke skal ha helt original look er det sikkert ikke så viktig hvordan disse dekslene er? Jeg er ikke så nøye på og ha det originalt, bygger det slik jeg og pengeboken synes det er ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 veldig fin bilpark du har der er det din den E28 bak på det ene bildet der og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå