Tyggern Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 On 28. mars 2016 at 13.51, bmwtussan skrev: Var og hentet meg nye forskjermer til E21 her om dagen. Greit og sette på nye deler før den blir lakkert. Har også vært og hentet meg et rustfritt eksosanlegg til 635i da det som står på bilen min nå er dårlig. Fikk det så billig, at jeg måtte bare hente det. Ga bare 500.- for det. Så da får man det på stell før man drar på eu kontroll med den bilen. Sånn skulle jeg også hatt. noe som er ferdig laget eller hjemme produsert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Se det ja☺. Såg ut som den var villig hvertfall😀. Og så kul lyd i den😊. Såg ut som han minste der og syns dette var morro☺☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 3, 2016 Forfatter Share Skrevet April 3, 2016 Eksosanlegget kommer fra denne butikken. http://www.fritzsbits.co.uk/shop/product/e28-m30-system/ Ja viktig og glede ungen og gi han riktig oppdragelse. Han fyrer opp papp'sen vær gang vi er ute og kjører på bilen. Når jeg setter i Hartge motoren, så blir det grenrør og nytt eksosanlegg hele veien bakover, så da tror jeg det blir finere lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Var og hentet coiloverne like før helgen, fulgte med et sett med ekstra fjærer. Så da er det vel håp for å få riktig høyde på E21 også. tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Har fulgt med her i tråden en stund uten og kommentere. :). Men nå må det sies noen ord her... Der er virkelig noen flotte biler du har her og den e23en =drømmebil :). Gøy å følge med . bmwtussan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Blir bra med coilovers☺☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Får du bilen godkjent med disse coiloverne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 Nei, det gjør jeg nok ikke. Skal få laget coilover til både E21 og E24 med TUV senere. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Skjønner Jeg har vært i kontakt med Pedersen for ombygging av E21 fjærbein til TUV godkjente coilovers fra H&R men det tar visst himla lang tid så de ville ikke ta på seg noe mer. Har også vært i kontakt med tunershop-worldwide fra ebay.de som skulle kunne gjøre dette for meg for €1350 inkludert frakt tilbake til Norge. Da tilkommer frakt ned og moms i Norge. Stivt, men er jo kult å få alt i vognkort og godkjent! Hva tenker du om bremser og felger - regner du med å få det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Det tok ca 5,5mnd før jeg fikk igjen mine fjørbein... H&R tar lang tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 8 timer siden, E21noob skrev: Skjønner Jeg har vært i kontakt med Pedersen for ombygging av E21 fjærbein til TUV godkjente coilovers fra H&R men det tar visst himla lang tid så de ville ikke ta på seg noe mer. Har også vært i kontakt med tunershop-worldwide fra ebay.de som skulle kunne gjøre dette for meg for €1350 inkludert frakt tilbake til Norge. Da tilkommer frakt ned og moms i Norge. Stivt, men er jo kult å få alt i vognkort og godkjent! Hva tenker du om bremser og felger - regner du med å få det godkjent? Bremser står en side tilbake. Blir å bruke 535i/635i skiver foran med omega 3000 caliper . Borer bare om skivene til 4 bolt til og begynne med. Når jeg får bygd meg en forsterket bakstilling, så blir det 5 bolt på E21. Skal bli godkjent med 635i motoren (218hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2016 Var å fikk meg et Alpina ratt tidligere. Men jeg har bruk for tidlig 85 mod å gamlere Momo ratt nav, så hvis noen har noe slikt liggende som de kan selge så gi meg beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 HJELP. Er det noen som har hjulnav foran til 79 mod og opp fra 320-323 som de kan selge.? Del nr 3 er den jeg trenger. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 Har jo akkurat fått EU godkjent E21 men så var gjengene i ene hullet på hjulnavet gåent, å nytt var litt i dyreste laget følte jeg. Å brukt viste seg litt vanskelig å finne, så mens jeg satt å funderte for meg selv, så kom jeg på at jeg hadde jo liggende studs til en amcar jeg har, å jaggu passe de jo perfekt i bolthullet. Så da var det bare å presse i studs så var alt på stell. Billig å greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 Får slenge ut et "skryte" bilde av ny sykkelen jeg hentet meg i sommer. 2 år uten sykkel ble i lengste laget, kjente jeg. Å 335i blir bare kjørt med, arbeidslysten er ikke helt på topp. Men viktig å bruke å nyte det man har også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå