Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

On 28. mars 2016 at 13.51, bmwtussan skrev:

Var og hentet meg nye forskjermer til E21 her om dagen. Greit og sette på nye deler før den blir lakkert.

DSC_0419.JPG

 

Har også vært og hentet meg et rustfritt eksosanlegg til 635i da det som står på bilen min nå er dårlig. Fikk det så billig, at jeg måtte bare hente det. Ga bare 500.- for det. Så da får man det på stell før man drar på eu kontroll med den bilen.

DSC_0421.JPG

Sånn skulle jeg også hatt.

noe som er ferdig laget eller hjemme produsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosanlegget kommer fra denne butikken. http://www.fritzsbits.co.uk/shop/product/e28-m30-system/

 

Ja viktig og glede ungen og gi han riktig oppdragelse. 8) Han fyrer opp papp'sen vær gang vi er ute og kjører på bilen.

Når jeg setter i Hartge motoren, så blir det grenrør og nytt eksosanlegg hele veien bakover, så da tror jeg det blir finere lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skjønner :)  Jeg har vært i kontakt med Pedersen for ombygging av E21 fjærbein til TUV godkjente coilovers fra H&R men det tar visst himla lang tid så de ville ikke ta på seg noe mer.

Har også vært i kontakt med tunershop-worldwide fra ebay.de som skulle kunne gjøre dette for meg for €1350 inkludert frakt tilbake til Norge.  Da tilkommer frakt ned og moms i Norge.

Stivt, men er jo kult å få alt i vognkort og godkjent!

Hva tenker du om bremser og felger - regner du med å få det godkjent?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, E21noob skrev:

Skjønner :)  Jeg har vært i kontakt med Pedersen for ombygging av E21 fjærbein til TUV godkjente coilovers fra H&R men det tar visst himla lang tid så de ville ikke ta på seg noe mer.

Har også vært i kontakt med tunershop-worldwide fra ebay.de som skulle kunne gjøre dette for meg for €1350 inkludert frakt tilbake til Norge.  Da tilkommer frakt ned og moms i Norge.

Stivt, men er jo kult å få alt i vognkort og godkjent!

Hva tenker du om bremser og felger - regner du med å få det godkjent?

 

Bremser står en side tilbake. 

Blir å bruke 535i/635i skiver foran med omega 3000 caliper . Borer bare om skivene til 4 bolt til og begynne med. Når jeg får bygd meg en forsterket bakstilling, så blir det 5 bolt på E21.

Skal bli godkjent med 635i motoren (218hk) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har jo akkurat fått EU godkjent E21 men så var gjengene i ene hullet på hjulnavet gåent, å nytt var litt i dyreste laget følte jeg. Å brukt viste seg litt vanskelig å finne, så mens jeg satt å funderte for meg selv, så kom jeg på at jeg hadde jo liggende studs til en amcar jeg har, å jaggu passe de jo perfekt i bolthullet. Så da var det bare å presse i studs så var alt på stell. Billig å greit.. 

DSC_0670.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...