bmwtussan Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 (endret) Juhu. Der var endelig 6 serien kommet hjem fra vinterlagring. Fikk kjørt litt med den i dag på prøveskilter... Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 (endret) Prøvde noen 8.5 og 10X19 felger på bilen. Men de trenger og spaces mye ut for at det skal se bra ut. "Dette er noen reserve felger jeg skal bruke mens jeg får bredere ringer på rs felgene. " Har også fått fikset slik at abs funker også. Måtte skifte hjernen/styreenheten, så virket den fint igjen. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 det var tøft! er det felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Ja er noen jeg fikk overta etter johnja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Hjertelig takk for hjelpen i dag, det hjalp meg veldig. Setter stor pris på og kjenne positive mennesker som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Men du må lakke de felgene sølv, ser de jo ikke på bilen liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Deilig å få den på veien igjen tenker jeg! Men enig med Pedi, få lyst opp felgene mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Hjertelig takk for hjelpen i dag, det hjalp meg veldig. Setter stor pris på og kjenne positive mennesker som deg. Det er nok jeg som må få takke deg, er ikke hver dag at man får slike felger i sponsor gave. \:D/ Har bare et lite spørsmål. Kan jeg prøve ny felgene dine på 6 serien, bare for og se hvordan det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Men du må lakke de felgene sølv, ser de jo ikke på bilen liksom... Ja helt enig med deg, det kommer. Skal bruke bbs rs felgene på 6 serien, men jeg må ha meg ringer som fyller helt ut i skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Prøv i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 (endret) Måtte prøve "ny" felgene til johnja på bilen, bare for og se hvordan 9 og 10,5X18 passet. Jeg synes det ble bra, var bare litt store dekk "både i høyden og bredden" Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Alpinafelger kler E24 bra, stod slike på ene sekseren jeg var i ferd med å kjøpe. Men syns du burde bytte sideskjørtene dine ut i noen originale M635CSi eller fjerne de, no offence Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Jeg leter etter originale M-Tech sideskjørter. Men det er ikke lett og finne. Får kjøpt de ny, men det er ikke billig. Tør ikke ta de bort enda, tror jeg finner ulumskheter under de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Jeg leter etter originale M-Tech sideskjørter. Men det er ikke lett og finne. Får kjøpt de ny, men det er ikke billig. Tør ikke ta de bort enda, tror jeg finner ulumskheter under de. True quality has no pricetag. Hmm, men dess lenger du avventer, desto flere "ulumskheter" kan du jo risikere å finne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Skal rive de av når bilen skal rustsveises under. Må også skifte hjulbuene bak og forskjermer. Men om det blir i sommer er jeg ikke sikker på. Må jo spare meg noen kr først også, slik at jeg får lakkert opp bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå