Andros Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Kopi av mitt bidrag til E-28 katagorien (sendt på mail) Tatt med speilrefleks med høy oppløsning og godt med lys som dere spør etter.. Ser bimmers komprimerer bildene litt.. Mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 sende inn noen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 E30 bidrag sendt fra meg Du har fått nok publisitet de siste månedene nå! Tssss, pr kåt som fan vett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Haha, ser den du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 sent inn ett par e28 bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 tyyypisk at hotmail serveren ikke funker nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 send in folken`s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 sitter i argentina på jobb, å har kun dette bilde av bilen på pcen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Bidrag fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 hvis dere skulle bruke noen av de i lav kvalitet kunne jeg fikse det, men da må dere svare:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 bruksbilen:) med gs felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 masse bilder har kommet inn og det er bra Men vi svarer ingen av mailene, kun hvis det er et bilde vi kansje skulle ha behov for i berdre oppløsning e.l . Så jeg håper at det kommer in bilder nok fra alle BMW modellene vi lager katalog på slik at vi kan få putte inn en av bilene i katalogen .... og ar man riktig heldig så kan jo en forside dukke opp også . men det krever bilde i høy kvalitet osv .. Psst : ser mange bilder er veldig mørke ( shoppa slik e.l) så et tips er om vi skal kunne bruke de i katalog så er det bedre at dem er lyse så kan vi letter juster dem om det er behov for det . takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Mine var ikke mørke eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Sponser du meg med en oppsetting, så skal du få bilder Morgan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Samme hvilket format bildene er i? Har bilder RAW bilder i .NEF-format.. De bilene som blir publisert, får eierene noe igjen for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå