Saltkjelen Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Mottok katalogen i dag og det var artig å se bilde av sin egen bil. Ikke nok med det, det ble attpåtil brukt to bilder.. Dro jo selvsagt kjensel på aloebiz og glema sin også! Forøvrig en flott katalog som er snekret sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 I mitt tilfelle så var d ikke årets kataloger jeg ventet på enda, men har liksom aldri fått noe før om årene siden de begynte å komme.. Har hatt BMW i 7år nå.....!! hmm rart skal sjekke , har gitt beskjed om å ikke få reklame e.l kansje ? skal se jeg . disse er jo ikke uadresserte da kom en haug med disse rett før påske, men kun e36 og e46, kommer det andre modeller også? noen for 7 serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Mottok katalogen i dag og det var artig å se bilde av sin egen bil. Ikke nok med det, det ble attpåtil brukt to bilder.. Dro jo selvsagt kjensel på aloebiz og glema sin også! Forøvrig en flott katalog som er snekret sammen.. http://images.bimmers.no/files/m7yqg4hjqgd5tmzk1y5z.jpg http://images.bimmers.no/files/y79l9gd6kfqwug8mrng2.jpg Stilig! absolutt en verdig "katalogbil" Spent på hvilke biler jeg blir sittende å glo på i E34 katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Hvor bestiller jeg katalogen? Kjøpte nettopp bilen min så ligger nok ikke inne u deres registre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 De kan hentes hos GS iallefall, jeg hentet til e39, men skal nok hente en til e30'n også på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 I mitt tilfelle så var d ikke årets kataloger jeg ventet på enda, men har liksom aldri fått noe før om årene siden de begynte å komme.. Har hatt BMW i 7år nå.....!! hmm rart skal sjekke , har gitt beskjed om å ikke få reklame e.l kansje ? skal se jeg . disse er jo ikke uadresserte da kom en haug med disse rett før påske, men kun e36 og e46, kommer det andre modeller også? noen for 7 serie? hvis kunden er merket ikke reklame hos oss ¨så er det ikke sikkert han får katalog . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 kan bestilles på post gsbildeler.no merk hvilken bil du har og ikke glem fult navn og adresse. GRATIS 7 serie og Z kom ikke ut i år men alikevel kampanje på disse bilene selv om det ikke blev laget katalog. se nettbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Blir det noe "få dine bilder i gs-katalogen 2012" også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Blir det noe "få dine bilder i gs-katalogen 2012" også? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 det kan jeg fikse ;_) kommer ny tråd !! så denne avsluttes . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå