Gå til innhold

senkesett til bmw e91.

Share

Anbefalte innlegg

har kommet frem til at jeg må senke bilen litt for å få den helt sånn som jeg vil ha den.

senkingen er kun for utsendet sin del da bilen god nok å kjøre fra før. vil jo beholde mest mulig komfort så jeg tror ikke det blir coilovers denne gangen (om det ikke finnes noen der komforten beholdes)

bilen har m pakke og senk orginalt så må jo ha noe som senker mere enn det.

skal bytte dempere også så erfaringer med forskjellige typer dempere er også av interesse.

alle erfaringer og bilder motas med takk! :)

bilen ser sånn ut i dag.

iyc91e3hwuu82ypxd0rj.jpg

6clmkslpimpe6bigcmxw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet jo at man kan justere høyden om man velger justerbart men jeg tror også at det meste av komfort som bilen har orginalt forsvinner.

få min gammelbil som var en 1997 modell e39 som jeg monterte bilstein pss9 på så ble jo bilen aaalt for stiv. selv om jeg kjørte på "vinterstillingen" som var ganske høy og med demperene stillt på det mykeste så var bilen stiv som en stokk.

før jeg monterte justerbart på e39en så hadde jeg et supersport 50-50mm sett som jeg i tillegg hadde senkeskåler på forran slik at det vel egentlig var noe sånt som 65-50mm.hadde da også nye m teck dempere på. dette oppsettet var egentlig like komfortabelt som den orginale m teck fjæringen som sto på bilen når jeg fikk den.

har en kamerat som hadde en e39 540 med hr coilovers og den var så ukomfortabel at han byttet tilbake til vanlige senkefjærer etter kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh... deilig bil... elsker de felgene der.

Var akkurat og fikk tilbud på en liknende bil (320d xdrive) og da ville sånne felger vært med.

Kjempe tøft at man prøver noe annet en svart og grå også, rød var veldig pent.

KW har vel noe senkesett som kalles komfort tror jeg, kunne jo nesten vært verdt å prøve noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...