marius paulsen Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 har kommet frem til at jeg må senke bilen litt for å få den helt sånn som jeg vil ha den. senkingen er kun for utsendet sin del da bilen god nok å kjøre fra før. vil jo beholde mest mulig komfort så jeg tror ikke det blir coilovers denne gangen (om det ikke finnes noen der komforten beholdes) bilen har m pakke og senk orginalt så må jo ha noe som senker mere enn det. skal bytte dempere også så erfaringer med forskjellige typer dempere er også av interesse. alle erfaringer og bilder motas med takk! bilen ser sånn ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Et ord Bilstein B8! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Må ærlig innrømme at jeg syns høyden så relativt bra ut på bildet. Det er jo en familiebil. Smaken er vel som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Et ord Bilstein B8! har du bilde om en e91 med det senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Må ærlig innrømme at jeg syns høyden så relativt bra ut på bildet. Det er jo en familiebil. Smaken er vel som baken nja den er iallefall litt høy forran. kan jo se pen ut selv om det er en familiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg kjeda meg litt, så redigerte litt, noe i denne duren du vil ha det? (si ifra viss jeg skal slette ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg kjeda meg litt, så redigerte litt, noe i denne duren du vil ha det? (si ifra viss jeg skal slette ) helt perfekt.!! kan du skaffe meg et sett som senker akkurat så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Hehe, er ikke helt sikker på hvor mye den er senka der gitt, jeg bare kom fram til noe jeg likte:) Men du får gå for noe som dette (?) http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 66408/5715 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 nja er skeptisk til noe som er så billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 hmm, det var det jeg tengte, men kansje det er så billig at det er værdt og prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Om du ikke vil ha noe billig, så går du får KW v2 f.eks. Da kan du jo bestemme høyde og hardhet selv, og settet koster vel rundt 13 høvdinger. Skal selv ha dette settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Jeg ville gått for coilovers, så får du den akkurat i den høyden du vil ha den, og mulighet til å heve den på vinterstid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 ja jeg vet jo at man kan justere høyden om man velger justerbart men jeg tror også at det meste av komfort som bilen har orginalt forsvinner. få min gammelbil som var en 1997 modell e39 som jeg monterte bilstein pss9 på så ble jo bilen aaalt for stiv. selv om jeg kjørte på "vinterstillingen" som var ganske høy og med demperene stillt på det mykeste så var bilen stiv som en stokk. før jeg monterte justerbart på e39en så hadde jeg et supersport 50-50mm sett som jeg i tillegg hadde senkeskåler på forran slik at det vel egentlig var noe sånt som 65-50mm.hadde da også nye m teck dempere på. dette oppsettet var egentlig like komfortabelt som den orginale m teck fjæringen som sto på bilen når jeg fikk den. har en kamerat som hadde en e39 540 med hr coilovers og den var så ukomfortabel at han byttet tilbake til vanlige senkefjærer etter kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 ahhh... deilig bil... elsker de felgene der. Var akkurat og fikk tilbud på en liknende bil (320d xdrive) og da ville sånne felger vært med. Kjempe tøft at man prøver noe annet en svart og grå også, rød var veldig pent. KW har vel noe senkesett som kalles komfort tror jeg, kunne jo nesten vært verdt å prøve noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå