Morbus Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Merket i går at lyktene er stillt på det laveste. Tenkte at festene er knekt, som vistnok er vanlig på disse, men når jeg slår av og på lysene så går de opp og ned som normalt, før de tilslutt stopper på det laveste. Som da kun lyser 5-7m forran bilen. Er det no kødd i elektronikken?
hillmar Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Det sitter en sensor på høyre side på forstillinga og en på høyre (usikker på om det var høyre) side bak. Kan være en av disse som har hoppa av...
Morbus Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Aha, da har det sikkert sammenheng med at jeg har kast i skivene og at bilen rister i fra hverandre hver gang jeg bremser litt hardt.
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 kast i bremseskivene har ikkje så masse å gjere med senosren til xenonlysene, sensoren til den sitter inne på traversen. har samme problemet på min e46 der det eine festet til sensoren bak var ødelagt, fiksa alt for eit år siden men forsatt så er lysa veldig lave
Morbus Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Sensoren sitter på høyre bærarm på e39, var nettop ute å kikket på det.. Men den så hel og grei ut..
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 såg du over stagene opp til vippe armen og ? og den framme på høgre side ?
sparky23 Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 er det noen som har et bilde på hvordan det ser ut? har samme problemet selv.. men skulle likt å se hva jeg skal se etter:P
Morbus Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Ser ut som at det er en sensor forran, og en bak. Selve sensoren ser slik ut:
Otis Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Min bil var slik da jeg kjøpte den, men jeg justerte bare lysene opp med de hvite skruene på toppen av lyktene. Alt i orden, i over 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå