BMW318iE46 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 hehe, ja Men kom gjerne med fler bilder av tøffe bodykits! som dere vill tro passer bra til min farge osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Får man GTR styling til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Siden du har fått endel tips ang styling så lar jeg den delen ligge! Når det gjelder anlegg, ja, den veggen mellom baksetene og bagasjerommet er noe herk. Hadde selv en e46 316i, der jeg prøvde meg på litt bygging. Hvis du har sånn skipose/åpning, så kan du bygge kasse der subben slår "inn" i kupeen, men du er da avhengig av at du får tettet skikkelig rundt åpningen. Ble bare en halvferdig løsning hos meg, så er sikkert andre her inne som har mer peiling på akkurat dette! "Trimming" av en 318i ser jeg ikke helt poenget med, da det koster mer enn det smaker. Har selv en e90 318i nå, og forrige eier kostet på seg hamann-bakpotte for lydens skyld. Er jo mange aktører som har potte for din bil, så du får bare sjekke litt rundt, så finner du nok et lydbilde som du liker! Angående felger så liker jeg veldig godt disse Tror det er originale bmwfelger! Ikke verdens største bidrag dette, men håper da at alle monnner drar! Lykke til hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 ....ikke orginale bmw felger.... det er "gs sine" concave-felger. men ja, de er kule.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 m-tech II styling/understell pluss nye felger så er du der. Hold den så orginal som mulig er min mening.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Er et firma som heter automote som kan ødeleggge bilen din etter alle kunstens regler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 ....så tar di betalt i gull å grønne skoger for det ;P (ett få-tall av bilene kan jo/er blitt bra da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Skal ha dette kitet i sedan ( Scroll ned ) : http://www.priordesignna.com/PDBMWE46.html hva syntes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Er et firma som heter automote som kan ødeleggge bilen din etter alle kunstens regler +1 ! Selv om BMW selv klarte og ødelegge de siste E46'ene med faceliften! Flott bil, men angående det stylingsettet ble vel dette litt voldsomt? Men jeg skal ikke stå i veien for deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 lykke til med prosjektet, ang stylingen du vil ha, ser det helt jævlig ut etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Hvis du liker det litt ekstremt, hva med denne stylingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Coilovers, ubrukelig lav og 19" felger så er du ferdig. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Forferdelig stygge begge de to bodykitene som er postet på denne siden... Bruk heller penger på felger og senk. Det er da ingen vits i å ihjelstyle en stakkars 318i. Se her: eksempler til etterfølgelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Forferdelig stygge begge de to bodykitene som er postet på denne siden... Bruk heller penger på felger og senk. Det er da ingen vits i å ihjelstyle en stakkars 318i. Se her: eksempler til etterfølgelse! har et spørsmål angåande dei gule lyktene, er det noen som selger dei? har sett fleire som har lakka sjøl, men ingen som produserer sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Gul lyktefilm Denne tråden har faktisk vært en tankevekker for meg, så jeg skal faktisk drite i å kjøpe m-tech2 fanger og m3 speil. Den svarte over her, traff meg midt i hjertet da blir det bestilt lyktefilm for 4stk refletorer. Enda bedre hvis det stemmer at originale fangere begynner å bli sjeldent skal til og med justere bilen ned noen cm. Gromt. Motivering kommer når du minst aner det. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå