Gå til innhold

Hjelp til komplett Styling av BMW e46

BMW318iE46
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden du har fått endel tips ang styling så lar jeg den delen ligge! ;)

Når det gjelder anlegg, ja, den veggen mellom baksetene og bagasjerommet er noe herk. Hadde selv en e46 316i, der jeg prøvde meg på litt bygging. Hvis du har sånn skipose/åpning, så kan du bygge kasse der subben slår "inn" i kupeen, men du er da avhengig av at du får tettet skikkelig rundt åpningen. Ble bare en halvferdig løsning hos meg, så er sikkert andre her inne som har mer peiling på akkurat dette!

"Trimming" av en 318i ser jeg ikke helt poenget med, da det koster mer enn det smaker. Har selv en e90 318i nå, og forrige eier kostet på seg hamann-bakpotte for lydens skyld.

Er jo mange aktører som har potte for din bil, så du får bare sjekke litt rundt, så finner du nok et lydbilde som du liker! ;)

Angående felger så liker jeg veldig godt disse

cz6go06yh25tvnxpslrf.jpg

Tror det er originale bmwfelger!

Ikke verdens største bidrag dette, men håper da at alle monnner drar! ;)

Lykke til hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et firma som heter automote som kan ødeleggge bilen din etter alle kunstens regler :(

+1 ! :D

Selv om BMW selv klarte og ødelegge de siste E46'ene med faceliften! [-X

Flott bil, men angående det stylingsettet ble vel dette litt voldsomt? :P

Men jeg skal ikke stå i veien for deg ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Forferdelig stygge begge de to bodykitene som er postet på denne siden... Bruk heller penger på felger og senk. Det er da ingen vits i å ihjelstyle en stakkars 318i.

Se her: eksempler til etterfølgelse!

gjubbok9fgehse23lreg.jpg

v3tttsd7729c6ysw40qi.jpg

uurkdbcta6oybwe67rfx.jpg

3sk3v53wtkt9xbtieed5.jpg

har et spørsmål angåande dei gule lyktene, er det noen som selger dei? har sett fleire som har lakka sjøl, men ingen som produserer sånne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gul lyktefilm :P Denne tråden har faktisk vært en tankevekker for meg, så jeg skal faktisk drite i å kjøpe m-tech2 fanger og m3 speil. Den svarte over her, traff meg midt i hjertet :D da blir det bestilt lyktefilm for 4stk refletorer. Enda bedre hvis det stemmer at originale fangere begynner å bli sjeldent :D skal til og med justere bilen ned noen cm. Gromt. Motivering kommer når du minst aner det. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...